ولایت محوری یگانه راه مایوس كردن دشمنان و عبور از فتنه‌هاست
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از سپاه نیوز، حجت الاسلام 'عبدالله حاجی صادقی ' در دومین همایش بازنشستگان (وابستگان) ستاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ، بازنشستگان را سنگرنشینان خط مقدم دفاع از انقلابی كه تولد جدید اسلام ناب محمدی(ص) است دانست و گفت: سنگرنشینی و پاسداری از این انقلاب كه بزرگترین زمینه ساز ظهور است بازنشستگی ندارد.

وی تبری از غیر ولایت الله و تولی به ولایت الله را از شروط اساسی برای ظهور دانست و تصریح كرد: انقلاب اسلامی به عنوان زمینه ساز ظهور در فاصله گرفتن از هر نوع حكومت غیرولایی و تولی به ولایت خداوند بیشترین نقش را داشته است.

حجت الاسلام حاجی صادقی بابیان اینكه انقلاب اسلامی به جهانیان فهماند حكومت‌هایی كه غیر از ولایت خدا بر آنان حاكم است سرنوشتی جز بیچارگی نداشته و ندارند، گفت: امروز حرف اول بیداری اسلامی نیز نه گفتن به حاكمیت‌های غیر الهی است.

وی افزود: آمریكایی‌ها امروز بر این باورند كه نه تنها فقط بیداری اسلامی متاثر از انقلاب اسلامی ایران است بلكه توان و جرات حركت مردم در اروپا و كشورهای غیراسلامی نیز از جمهوری اسلامی ایران تاثیر گرفته است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به نامه نیكسون از سیاست‌مداران امریكا به رییس جمهور كشورش گفت: نیكسون در نامه‌اش خطاب به رییس جمهور امریكا می‌گوید' اقای رییس این انقلاب اسلامی زلزله‌ای را در عالم آغاز می‌كند كه نه كاخ كرملین می‌گذارد نه كاخ سفید و این زلزله كاخ خراب كن است.'

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز در حال نهادینه كردن تبری در دنیاست و جهان را گرفتار وضعیتی جدید كرده است كه حاكمیت‌های غیر الهی تنها فرجامشان بن‌بست است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به شاخصه ولایت محوری مردم ایران گفت: امروز دشمنان پس از تجربه چندین عملیات‌ مختلف مقابل انقلاب به واقعیتی رسیده‌اند كه یگانه عاملی كه انقلاب اسلامی ایران را از همه سختی‌ها و گردنه‌ها گذرانده و خنثی كننده همه توطئه‌ها بوده ولایت‌محوری مردم است.

وی خاطرنشان كرد: در نظام ولایی انسان ولایت‌مدار مطیع اراده ولی خداست و تنها راه عبور از فتنه‌ها و مایوس كردن دشمنان ولایت‌محوری است.

حجت الاسلام حاجی صادقی همچنین اظهار داشت: پیشكسوتانی كه در دهه اول، انقلاب را از گردنه‌های سخت، فتنه‌های دشوار و فشارهای بسیار عبور دادند در دهه چهارم انقلاب نمی‌توانند دغدغه انقلاب را نداشته باشند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان ضمن تاكید بر حضور و مشاركت حداكثری مردم در انتخابات گفت: مردم در انتخاب افراد اصلح باید ولایت‌محوری را جزو شاخصه‌های مهم و حیاتی انتخاب خود قرار دهند.

سیام **1708*1580





:: برچسب‌ها: غذا , جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
یوسف زهرا در تاریخ : 1390/11/18/2 - - گفته است :
سلام وبلاگ پرمحتوا و زیبایی دارید
به وبلاگ یوسف زهرا سر بزنید و با دادن نظر ما را خوشحال نمایید یاعلی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: