فردا ملت درباره خانه خود تصمیم می گیرد
نوشته شده توسط : zwembril

ایرانیان فردا (جمعه) با حضور در پای صندوق های رای برای سرنوشت خود و میهن تصمیم می گیرند و خانه ملت را به دست نمایندگان اصلح می سپارند.

در آستانه انتخابات مجلس نهم، جمعی از مردم در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا تاكید كردند: مجلس آینده باید در خط ولایت و در كنار دولت باشد و هدف اصلی خود را خدمت به مردم و حل مشكلات آنان قرار دهد.

'احمد زرگریان' 46 ساله با اشاره به تحریم های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: متاسفانه دشمنان در چند ماه اخیر تحریم هایی را علیه جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته اند و تصور باطلی دارند كه با اعمال این تحریم ها مشاركت مردمی در انتخابات را كاهش دهند.

وی كه دانش آموخته علوم سیاسی در مقطع كارشناسی ارشد علوم سیاسی است، معتقد است: تحریم های دشمنان در این برهه از زمان هدفمند بوده است.

زرگریان افزود: دشمنان در تلاش هستند كه در كشور اختلاف و تفرقه ایجاد كنند ولی همچنانكه مردم ما با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت كردند كه این تحریم ها هیچ نتیجه ای برای غرب به همراه ندارد، فردا نیز پیام قاطعی در این باره به غرب خواهند داد.

وی گفت: دشمنان باید بدانند این گونه تحریم ها تنها عزم ملت ایران را برای حضور در صحنه های مختلف جزم می كند.

'هدی پورمخبر' دانشجوی 27 ساله نیز به اقدامات دشمنان در ترور دانشمندان هسته ای ایران اشاره كرد و گفت: آنان تصور می كنند ملت ما پرشورتر از گذشته حضور می یابند تا بگویند دشمنان نمی توانند كاری از پیش ببرند و آنان با این اقداماتشان تنها عزم ملت ایران را برای حضور در صحنه های مختلف جزم می كنند.

وی به تبلیغات رسانه ای بیگانگان در خصوص عدم حضور مردم در انتخابات اشاره كرد و گفت: دشمنان این روزها در شبكه های ماهواره ای خود تلاش می كنند طوری القا كنند كه مردم در انتخابات حضور نمی یابند ولی مطمئن باشند با اقدامات خصمانه آنها، مردم بیشتر از پیش ضرورت حضور پای صندوق های رای ار در می یابند.

'فاطمه شكیبایی' كه 30 سال دارد و كارمند یك اداره دولتی است نیز از ولایتمداری به عنوان ویژگی متمایز و برجسته مردم ایران نام می برد و تاكید می كند كه مردم ایران به مانند گذشته و حتی پرشورتر از دیگر حماسه های خود، در انتخابات حضور می یابند تا ثابت كنند كه همانند بیش از سال های 30 سال گذشته برای تحقق آرمان های انقلاب تلاش می كنند.

وی شاخصه های یك نامزد انتخاباتی را ولایتمداری، ایمان، تجربه و برخورداری از روحیه خدمت دانست و گفت: خدمت برای خلق خدا مهم ترین ویژگی است كه یك نامزد باید به آن توجه داشته باشد و اگر این امر تحقق یابد مطمئنا مجلسی آرمانی خواهیم داشت.

'محمد علی شاهرودی' كه 50 سال دارد نیز به بصیرت و آگاهی ملت ایران اشاره كرد و گفت: مردم ما در طول این سال ها بصیرت و ولایتمداری خود را ثابت كرده اند و این بار نیز به مانند گذشته بر این امر صحه خواهند گذاشت.

وی با تاكید بر این كه انتخابات مجلس نهم برای ملت ایران بسیار سرنوشت ساز است افزود: این انتخابات نخستین انتخابات پس از وقایع سال 88 است و حضور پرشور مردم در آن مطمئنا به بسیاری از اقدامات و فعالیت های دشمنان پاسخ خواهد داد.

شاهرودی تاكید كرد: ملت ایران میدان سرنوشت سازی پیش رو دارند كه مطمئنا از آن سربلند بیرون خواهند آمد.

این گروه از شهروندان تهرانی همگی بر این باور بودند كه حضور گسترده پای صندوق رای، زیباترین تصویری است كه می تواند فردا (12 اسفند) از ایران اسلامی به سراسر جهان مخابره شود.

سیام**9121**2026





:: برچسب‌ها: ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: