فرهنگیان و دانش آموزان با عشق به ولایت در انتخابات شركت می كنند
نوشته شده توسط : zwembril

مدیركل آموزش و پرورش استان بوشهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: فرهنگیان و دانش آموزان همواره با بصیرت و آگاهی خود در تمامی صحنه های انقلاب نقش آفرین بوده اند و راهپیمایی 22 بهمن امسال یكی از جلوه های این حضور پررنگ آنان در صحنه بود.

وی اضافه كرد: اگر این قشر از جامعه را از مانورهای سیاسی و اجتماعی حذف كنید، آن مانور، مانور موفقی نخواهد بود و دشمن هم همین را می خواهد كه فرهنگیان و دانش آموزان و نسل جوان را از این مانورهای سیاسی و رفراندوم هایی كه برگزار می شود، جدا كند ولی دشمن كور خوانده است.

رضایی بیان كرد: فرهنگیان ما اهل بصیرت و آشنایی با موقعیت های مختلف سیاسی و دشمن شناس هستند و با توجه به نقش الگویی كه در جامعه ایفا می كنند، هم خود حضوری پرشور در انتخابات خواهند داشت و هم دیگران را به لبیك گویی به ندای رهبر معظم انقلاب و حضور حداكثری در انتخاب دعوت و توصیه می كنند.

وی انتخابات مجلس شورای اسلامی را به عنوان مظهر حضور مردم و تداوم مردم سالاری دینی دانست و اظهار داشت: انتخابات به عنوان مانوری است كه باعث اقتدار ملی و فراملی هر جامعه و بویژه جامعه اسلامی ایران می شود.

مدیركل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان این كه دشمن همواره به دنبال لغو و یا حضور حداقلی در عرصه انتخابات بوده است، یادآور شد: آن چه مورد توصیه و تأكید حضرت امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و مسوولان نظام بوده حضور حداكثری مردم در انتخابات است و فردا هم بار دیگر مردم بصیرت، آگاهی، شناخت و وفاداری خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان خواهند داد.

وی یادآور شد: در حقیقت انتخابات 12 اسفند رفراندومی به منظور نشان دادن میزان وفاداری، عشق، علاقه و دلدادگی مردم نسبت به نظام اسلامی ایران است.

رضایی ادامه داد: قهرمان اصلی صحنه این انتخابات مردمند كه با حضور حداكثری خود آن را به نمایش خواهند گذاشت.

وی در باره ویژگی های یك نماینده اصلح نیز گفت: مجلس به عنوان خانه ملت، تجلیگاه عزت ملی است و می تواند باعث عزت اسلامی و ملی شود.

رضایی افزود: یك مجلس خوب تامین كننده منافع عموم مردم است و با وضع قوانین مترقی می تواند در عرصه های داخلی و بین المللی باعث حركت رو به رشد كشور و مسوولان شود.

مدیركل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به فتنه ی سال 88 یادآور شد: كاندیدایی كه در این فتنه با مردم بصیر ایران همراهی نداشته و در موضع گیری خود نسبت به جریان و سران فتنه، دو پهلو یا چند پهلو عمل كرده است، نمی تواند به عنوان كاندیدای اصلح مطرح شود . ك/2

629/539/681





:: برچسب‌ها: شیکاگو , سان ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: