ترس تاریخی دشمن از رنگها و امروز رنگ آبی سبابه انگشتمان
نوشته شده توسط : zwembril

روز انتخاب آمد، قصد قربت می كنیم تا بر سر صندوق های رای حاضر شویم، فرمان حضور از جانب آقا رسید، چشم آقا! دشمنان را در میدانی رزمی دیگر غرق حیرت می كنیم.

مردم ولایت مدار و ولایی تبریز با درك موقعیت حساس انتخابات مجلس و با لبیك به ندای رهبر فرزانه گام بلندی را در جهت اقتدار و استقلال كشور برمی دارند و پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب به نمایش می گذارند.

كارشناس مسایل سیاسی و فرهنگی آذربایجان شرقی در گفت و گو با ایرنا اظهاركردند: ترس دشمنان از مشاركت گسترده مردم و تبلیغات برنامه ریزی شده آنها برای كمرنگ كردن انتخابات بار مسوولیت ملت را بیش از گذشته افزایش داده است.

احمد احمدی منش اظهار كرد: مردم در لحظه های حساس و سرنوشت ساز همواره پشتیبان نظام بودند و امروز نیز با صف های طولانی رای، امید دشمن را به یاس مبدل می سازند.

وی با تاكید بر مشاركت اكثریت مردم گفت: اطاعت از امر رهبری و ولی فقیه تضمین آینده درخشان كشور است و دشمن را خوار و ذلیل و پشتوانه بین المللی، ملی و سیاسی كشور را مستحكم تر می كند.

رییس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز پس از دادن رای به ایرنا گفت: دانشجویان ، اساتید، محققان و پژوهشگران كشور در روزهای اخیر حماسه های علمی و توسعه ای خلق كردند و در ادامه این حماسه ها باید امروز نیز با احساس مسوولیت همیشگی گرمای انتخابات را بیشتر و تنور انتخاب را داغ تر و حماسه هایشان را كامل تر كنند.

عزیز جوانپور تاكید كرد: انتخابات ایران از سالم ترین انتخابات دنیاست و میزان مشاركت مردم نسبت به سایر كشورها بسیار قابل توجه و مثال زدنی است.

وی گفت: علاقه مردم به نظام و انقلابشان سالهاست در راهپیمایی ها و انتخابات و عرصه های مختلف مشاركتی به منصه ظهور در آمده است.

یك مادر نوزاد 10 ماهه نیز پس از انداختن رای خود به صندوق گفت: در تاریخ انقلاب ترس دشمن از نمازهای جماعت، جمعه، حجاب زنان، همت بسیجیان، پیشرفت علمی و صنعتی كشور و بالاتر از اینها حاضر شدن مردم در پای صندوق های رای در اعمال و رفتارشان نمود داشته و آشكار است.

ف - ناطقی تاكید كرد: بر این اساس با وجود هوای نسبتا سرد و نوزاد 10 ماهه ترجیح دادم در نخستین ساعات اخذ رای در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی رای خودم را به صندوق بیاندازم.

7223/587/ 1645





:: برچسب‌ها: سان فرانسیسکو , انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: