سهام ذوب آهن اصفهان فردا در فرابورس عرضه می‌شود
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در این عرضه سقف خرید برای هرمشتری بر خط (آن لاین) 10 هزار و هر ایستگاه معاملاتی 360 هزار سهم تعیین شده است.

ذوب آهن اصفهان با سرمایه 7هزار و 868 میلیارد و 406 میلیون ریال در زمینه انجام عملیات ذوب و ریخته گری و نورد فلزات آهنی و فولاد آلیاژی برای تولید انواع مقاطع هندسی استاندارد تولید ورق فعالیت دارد.

شركت ذوب آهن دومین شركت دولتی است كه در راستای اصل 44 قانون اساسی در فرابورس پذیرش و عرضه می شود. پیش از این سازمان خصوصی سازی سهام شركت بالاست را به عنوان نخستین شركت دولتی در فرابورس عرضه كرده بود.

با اعلام عرضه 17/3 درصدی سهام شركت ذوب آهن اصفهان و برنامه واگذاری 250 میلیون سهم این شركت در بازار دوم فرابورس، روز دوشنبه 17 بهمن جلسه معارفه‌ای با حضور مدیران شركت ذوب آهن و فرابورس در مجموعه فرهنگی هنری تلاش واقع در چهار راه پارك وی تشكیل شد.

بر اساس این گزارش، چهارشنبه گذشته 7 درصد سهام ذوب آهن معادل 550 میلیون و 788 هزار و 392 سهم این شركت در فرابورس عرضه شد كه به دلیل به حد نصاب نرسیدن و خریداری نشدن ، معاملات آن باطل شد.

طبق مقررات معاملات سهام شركت های تازه وارد در بورس و فرابورس، باید حداقل 50 درصد سهام عرضه شده شركت، در همان روز عرضه به فروش برسد، در غیر این صورت سهام معامله شده ، باطل می شود.

بر این اساس در راستای اجرای مفاد ماده 55 دستورالعمل اجرایی معاملات در فرابورس ایران، كلیه معاملات هفته گذشته ذوب آهن باطل شد.

اقتصام** 9141**1601





:: برچسب‌ها: شب , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: