قدردانی بسیج مستضعفین از حضور حماسی مردم در 12 اسفند
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در این بیانیه آمده است:

بار دیگر ملت قهرمان و بسیجی ایران اسلامی با حضور آگاهانه و انقلابی خویش در پای صندوقهای رأی، شعور بالای سیاسی خود را در منظر همه جهانیان به نمایش گذاشتند و بطور عملی ثابت كردند كه پشتوانه اصلی نظام و رهبر خردمند و فرزانه انقلاب هستند و به حق كه اركان دشمنان را به لرزه انداختند.

این بیانیه می افزاید: به حول و قوه الهی و با یاری امام زمان(عج) و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری هر قدر كه به جلو گام برمی داریم چهره واقعی عزتمدارانه و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش به نمایش گذاشته می شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز شاهدیم كه چهره پنهان دشمنان و كینه توزان و نیات پشت پرده آنان علیه نظام اسلامی ایران بیشتر و بهتر از گذشته نمایان می شود، ضمن آنكه همان دشمنانی كه دایم به دنبال ایجاد یأس و نومیدی در مردم عزیز ایران و مخدوش جلوه دادن كارنامه نظام هستند، با درك ناقص خود دریافته اند كه همین ملت بسیجی با چشمانی بصیر و مشتاق در همه عرصه ها، حیات طیبه این نظام الهی و اسلامی را رقم می زنند.

این بیانیه می افزاید: امروز باطن آلوده و سفاك آمریكای جنایتكار و متحدین خبیث استراتژی اش بالاخض رژیم اشغالگر قدس كه هر روز با پنهان شدن در پشت شعارها ، القاب دهان پر كن سعی در فریب مردم جهان را دارند، بیشتر و بهتر نمایان می كنند.

سازمان بسیج در این بیانیه افزود: آفرین بر مردم عزیز ایران اسلامی كه با درك صحیح از آموزه های انقلاب و پیروی از منویات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در همه گیتی نشان دادند، تمامی هدف و مقصود دشمنان از كینه توزیها و انواع و اقسام تحریمها علیه ایران، برخلاف آنچه تبلیغ كردند، ترس از حمله نظامی و تسلیحاتی نیست بلكه هراس از ایدئولوژی و مكتبی است كه از هزاران هزار بمب هسته‌ای قویتر بوده و هیچ سلاحی را یارای رویارویی با آن نبوده و نیست و می رود تا با بسط تفكر اسلامی در دنیا شاهد خروش ملت های رنجدیده علیه ظلم و استكبار و نفاق بر گرفته از تفكرات و ایدئولوژی های منحط غربی باشد.

این بیانیه می افزاید: برغم انواع و اقسام فشارها بر برنامه های اقتصادی، سیاسی و دفاعی و حتی فرهنگی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران از سوی بدخواهان و كینه توزان، نتیجه آن گونه كه باید، نشده و كار به جایی رسیده است كه امروز دشمنان نه تنها از مكتب رو به جلو و مترقی انقلاب اسلامی هراس دارند بلكه این واقعیت نیز بوجود آمده كه كشورمان به مدد ولایت فقیه و مردم در جایی قرار گرفته كه در كمترین زمان ممكن می تواند دول متخاصم آمریكایی و همدستانش در خاورمیانه و اروپا را به خاك سیاه نشانده و از نقشه حذف كند.

سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بار دیگر به همه مردم ایران اسلامی تبریك گفته و حضور میلیونی ملت فهیم و ارزشمند در مقاطع حساس را ناشی از پیوند مستحكم همه مسلمانان در اقصی نقاط كشور می داند.

این سازمان درادامه بیانیه خود توصیه كرده است كه همه مظلومان و مستضعفان جهان بالاحض مردم مظلوم فلسطین با الهام گیری از این شیوه آگاهانه ایران اسلامی، به مدد آموزه های حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری، بر كاخ كفر و استكبار جهانی بتازند و سرنوشت خود را به دست گیرند.

سازمان بسیج مستضعفین در خاتمه به همه نمایندگان منتخب سفارش كرده است كه قدر این حضور حماسی و پایبندی مردم را بدانند و با همه وجود در تحقق آرمانهای نظام اسلامی و خدمت به مظلومین و مستضعفین همت گمارند كه قطعاً موجبات خشنودی امام زمان (عج) را فراهم ساخته و رضای الهی را سبب خواهد شد.

سیام**1478*1580





:: برچسب‌ها: هندوستان , هالووین ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: