جشنواره هنرهای تجسمی نیاز به برنامه بلند مدت دارد
نوشته شده توسط : zwembril

'سید عباس میرهاشمی' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا افزود: به طور كلی هر حركت فرهنگی كه در كشور انجام می شود گام های هرچند كوچكی برای ارتقای هنر و فرهنگ جامعه خواهد بود و جشنواره هنرهای تجسمی فجر یكی از آنهاست.

وی افزود: جشنواره هنرهای تجسمی فرصت مناسبی برای آشنایی مخاطبان با هنرمندانی است كه با بیان موضوعات اجتماعی برای رشد این حوزه تلاش می كنند.

عضو شورای هنری سومین جشنواره تجسمی فجرعنوان كرد: این رویداد هنری با نمایش آثار هنرمندان پیشكسوت، الگو و سرمشقی به لحاظ موضوعی و تكنیكی برای هنرمندان جوان تر و نوپا خواهد بود.

این هنرمند عكاس یاد آور شد:امسال ما شاهد آثار خوب و ارزشمندی بودیم، ضمن اینكه در فرصت استعدادیابی فراهم شده با پدیده های قابل توجهی از شهرستان ها نیز آشنا شدیم.

هنرمند بخش مدعو چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر گفت: این رقابت هنری برای بهبود كیفیت باید اهداف خود را ارتقا دهد و به دنبال برنامه‌های دراز مدت 10 ساله باشد و به نظر من فعالان این حوزه پتانسیل این امر را دارند.

میرهاشمی برگزاری اكسپو در حاشیه این جشنواره را اقدام مفیدی ارزیابی كرد و توضیح داد:این امر می تواند علاوه بر به حركت در آوردن چرخه اقتصاد هنر،آثار هنری را به میان خانواده ها و حتی سازمان ها و نهادهای دولتی بیاورد.

این هنرمند پیشكسوت گفت:البته نباید عرصه فرهنگی جشنواره و اكسپو با یكدیگر مخلوط شود و جشنواره تحت الشعاع بازار فروش آثار قرار گیرد.

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر امروز ساعت 19 در تالار وحدت برگزار می شود.

فراهنگ**9173**1588





:: برچسب‌ها: فلوریدا , کالیفرنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: