خدمت رسانی به مردم را در سایر عرصه ها دنبال كنید
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار سیاسی ایرنا، از جمله چهره های سرشناس كه نتوانستند به مجلس نهم راه یابند می توان به مصطفی كواكبیان (سمنان)، محمدرضا خباز (كاشمر)، قدرت الله علیخانی (قزوین)، كاظم دلخوش (صومعه سرا)، علی بنایی (قم)، امیر طاهرخانی (تاكستان)، ستار هدایت خواه (بویراحمد)، ناطق نوری (نور و محمودآباد)، سید جواد ابطحی (خمینی شهر)، فرهاد دلقپوش (آستارا)، محمدمهدی مفتح (رزن) ،جهانبخش محبی نیا (میاندوآب) و حشمت الله فلاحت پیشه (اسلام آباد غرب) اشاره كرد.

براساس نتایج منتشر شده، چهار عضو هیات رییسه مجلس هشتم از ورود مجدد به بهارستان ناكام مانده اند.

صرفنظر از مقام و منصب نمایندگانی كه به این عرصه خدمتگزاری وارد نشده اند ، آنچه مهم است و همواره مورد تاكید حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است، از دست ندادن فرصت خدمتگزاری به آحاد مردم بویژه محرومین است.

یكی از توصیه های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری كه در همه سخنرانی ها و پیام هایشان به آن تاكید كرده اند موضوع خدمت رسانی بی مزد و منت به محرومین بوده است و طبیعی است تحقق منویات و توصیه های رهبران نظام ، تنها در عرصه مجلس و قانونگذاری خلاصه نمی شود و همه عرصه ها حتی آنان كه به مجلس راه نیافته اند را شامل می شود.

در سخنان این بزرگواران به خوبی می توان دریافت كه آنان نیز به تاسی از آموزه های معصومین (ع) همواره دغدغه خدمت به مردم را داشته و دارند.

به بیانی دیگر، اساسا یكی از مهم‏ترین آرزوها و درخواست های ائمه اطهار علیهم السلام از خداوند متعال؛ توفیق خدمتگزاری به مردم بوده است و آنان این خواسته ارزشمند خویش را در قالب دعاها و سخنان گهربار خویش ابراز كرده اند.

از آنجایی كه عرصه خدمت به مردم تنها به خانه ملت و یا عرصه قانونگذاری محدود نمی شود ، لذا در چنین شرایطی انتظار می رود تا نمایندگان و نامزدهایی كه در این دور از انتخابات ؛ موفق به حضور در مجلس نهم نشده اند ، به پاس شكرگزاری حماسه حضور میلیونی ملت در انتخابات و اعتماد و اطمینان آنان به وكلای خود، خدمت رسانی به مردم را در سرلوحه كار خویش قرار دهند.

سیام ** 1546





:: برچسب‌ها: پارک , نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: