40 طرح عمرانی، صنعتی، تولیدی و مسكن مهر در گیلان فردا افتتاح می شود
نوشته شده توسط : zwembril

'مهدی سعادتی' عصر روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: همچنین با حضور رییس جمهوری، ساخت 11 كیلومتر باقیمانده آزادراه رشت - قزوین آغاز می شود.

وی افزود: در این سفر، 16 طرح صنعت و معدن با سه هزار و 366 میلیارد ریال هزینه، 11 طرح امور زیربنایی با 349 میلیارد ریال، 5 طرح آموزشی و پزشكی با 228 میلیارد ریال، دو طرح تعاونی با 40 میلیارد ریال و 5 طرح تأمین آب با 181 میلیارد ریال هزینه به بهره برداری می رسد.

نماینده عالی دولت در گیلان یكی از مهمترین اهداف سفر رییس جمهوری را تأمین مسكن مهر و رفع دغدغه مردم در این زمینه دانست و ادامه داد: در سفر دكتر احمدی نژاد به استان، 13 هزار و 500 واحد مسكونی با 4 هزار میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان ساخت: ساخت این تعداد واحد مسكونی برای 21 هزار و 488 نفر شغل ایجاد كرد.

به گفته سعادتی: با بهره برداری از طرح های سفر یك روزه رییس جمهوری به گیلان، برای یك هزار و 778 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

وی طرح سرمایه گذاری مشترك با ژاپن در مجتمع دخانیات رشت با 2 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه، خط تولید داروی ضدسرطان شركت داروسازی سبحان با 600 میلیارد ریال هزینه و اشتغالزایی 170 نفر و دانشكده دندان پزشكی سایت لاكان با 124 میلیارد ریال هزینه را از دیگر طرح هایی عنوان كرد كه با حضور رییس جمهوری افتتاح می شود.

استاندار گیلان با اشاره به تعهدات شركت گاز درباره گازرسانی به بیش از یك هزار و 125 روستا در تعهدات دور اول و سفر سفر رییس جمهوری و هیأت دولت به استان گفت: گازرسانی به روستای تنیان شهرستان صومعه سرا نیز با 25 میلیارد ریال هزینه و با ظرفیت اشتراك پذیری 769 خانوار جزء پروژه های قابل افتتاح در این روز است.

وی بیان داشت: همچنین در سفر یك روزه رییس جمهوری به گیلان، عملیات اجرایی 11 كیلومتر باقیمانده آزادراه رشت - قزوین با دو هزار و 750 میلیارد ریال آغاز می شود.

سعادتی اضافه كرد: بهره برداری از این طرح ها، نقش مؤثری در ارتقاء و بهبود شاخص های توسعه ای استان در بخش های زیربنایی، بهداشت و درمان و صنعت دارد.

وی یادآور شد: حضور رییس دولت مهرورز و عدالت گستر در استان ولایتمدار گیلان، فرصت مغتنمی دیگری است كه رایحه خدمتگزاری ، استان را عطرآگین كند و همین امر توسعه و پیشرفت مضاعف دیار آیت الله بهجت فومنی و میرزاكوچك خان جنگلی را نوید می دهد.ك/3

695/506





:: برچسب‌ها: کریسمس , طبیعت , هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: