یك فعال سیاسی: گرایش مردم به چهره های جدید در مجلس با هدف پیشرفت كشور است
نوشته شده توسط : zwembril

'حسن قاسمی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در نگاهی تحلیلی به دوره های قبلی مجلس بخشی از نمایندگان هر دوره موفق به راه یافتن به دوره بعدی مجلس نشده اند.

وی گفت: در مواردی هم شمار بسیاری از نمایندگان موفق به كسب رای دوباره مردم نشده اند، این امر دلایل متعدد پیدا و پنهان دارد كه از آن جمله می توان به مطرح شدن چهره های جدید در بین مردم، بیان حرفها و شعارهای جدید از سوی نامزدهای جدید و موفقیت آنان در قانع كردن مردم اشاره كرد.

او افزود: البته نحوه عملكرد هر نماینده در طول چهار سال دوره نمایندگی از جمله عوامل موثر در اقبال یا عدم اقبال مردم برای انتخاب دوباره آنان است.

قائم‌ مقام حزب مؤتلفه اسلامی خراسان گفت: در برخی موارد نیز نمایندگانی هستند كه برای مدت طولانی در مجلس حضور داشته اند و مردم به دنبال نوگرایی در این زمینه می روند لذا اقدام به انتخاب چهره های جدید می كنند كه این شرایط كاملا نشانگر مردمسالاری و محفوظ بودن حق انتخاب مردم است.

قاسمی اظهارداشت: در هر دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حدود 35 تا 40 درصد از نمایندگان منتخب را نمایندگان جدید تشكیل می دهند كه این امر كاملا به پیشرفت و تعالی كشور كمك می كند.

وی با بیان اینكه اكثریت مجلس نهم را اصولگرایان تشكیل می دهند گفت: ساختار جدید مجلس را اكثریت اصولگرا تشكیل می دهد كه البته شامل اصولگرایان با دیدگاهها و تفكرات مختلف می شود.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی خراسان اظهارداشت: با توجه به اینكه تعداد نامزدهای بیشتری از جبهه متحد اصولگرا توانسته اند به مجلس راه یابند سایر اصولگرایان نیز بهتر است خود را برای پیشرفت كار مجلس و كشور با این تعداد هماهنگ كنند.

وی افزود: با توجه به محوریت جبهه متحد اصولگرا در نمایندگان مجلس نهم پیش بینی می كنیم شاهد تحولات مطلوبی در این عرصه و پیشرفت مضاعف كشور باشیم.ك/3

7496/664





:: برچسب‌ها: اتومبیل , کالیفرنیا , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: