قهرمان شطرنج اروپا به صدرجدول رقابت های بین المللی جام خزر صعود كرد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان دور نهم این رقابت ها، سرگئی تیویاكف استاد بزرگ شطرنج هلند و نفر اول اروپا، كه در دورهای اول و دوم این رقابت ها نتایج خوبی كسب نكرده بود، به صدر جدول صعود كرد .

این شطرنجباز برجسته هلندی، به همراه اولگ كرنیف از روسیه، گیگا كاپارادزه از گرجستان و پویا ایدنی از ایران با كسب هفت امتیاز در صدر جدول گروه A این دوره از رقابت ها كه شطرنج بازان دارای ریتینگ بین المللی بالای 2100 حضور دارند، قرار گرفتند .

همچنین سیدحامد موسویان و محسن شعرباف از ایران، میسراتدین اسكندروف از جمهوری آذربایجان، لئون بابوجیان و آرسن یگیازاریان از ارمنستان و شوآت آزالادزه از گرجستان با كسب 5/6 امتیاز در تعقیب صدرنشینان جدول A این دوره از رقابت ها هستند .

در پایان دور نهم جدول گروه B كه شطرنج بازان دارای ریتینگ بین المللی زیر 2100 حضور دارند، مراد نوری از جمهوری آذربایجان، سولخان سیربیلادزه از گرجستان و علی موسوی از ایران با كسب هشت امتیاز در صدر قرار گرفتند .

در پایان دور هفتم رقابت های جدول C كه بانوان حضور دارند؛ مهرنوش زوارموسوی از ایران با كسب 5 / 6 امتیاز صدرنشین است، كیمیا مرادی دیگر شطرنج باز ایرانی با كسب شش امتیاز و گلناز جعفری با كسب 5/5 امتیاز در مكان های دوم و سوم قرار دارند .

همچنین در پایان دور نهم رقابت های گروه D كه شطرنج بازان زیر 14 سال حضور دارند، آرین یوسفی كیا از ایران با كسب هشت امتیاز در صدر قرار گرفت و آرین بشیری دیگر شطرنجباز ایرانی با كسب 5 / 7 امتیاز در تعقیب صدرنشین است .

دهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام خزر از روز چهارشنبه هفته گذشته با حضور 530 شطرنج باز از ایران و 11 كشور خارجی در شهرستان رشت آغاز شده است .

شطرنج بازان حاضر در این دوره از رقابت ها در چهار جدول و به مدت هشت روز در مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) شهرستان رشت با هم به رقابت می پردازند . ك/2

7285/604/506





:: برچسب‌ها: هندوستان , رنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: