مطالبات شركت های توزیع دارو از مراكز درمانی 800 میلیون تومان است
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، ' احمد شیبانی ' روز سه شنبه در مراسم افتتاح بزرگترین و مجهزترین انبار دارویی كشور در اسلامشهر افزود: خواسته شركت های تولید كننده دارو برای پرداخت این بدهی ها به حق است زیرا تنها كالایی كه بصورت نسیه در بازار رد و بدل می شود، دارو است .

وی با بیان اینكه اكنون در دوره خاصی قرار داریم ، اظهار داشت: این دوره را با مدیریت، تدبیر و تجربه طی خواهیم كرد چرا كه در صنعت دارو، این تجربه و پختگی وجود دارد.

شیبانی یادآور شد: همانگونه كه در دوران جنگ با سختی ها و كمبودهایی مواجه بودیم و آن را با تدبیر سپری كردیم، این دوره را نیز با تدبیر طی خواهیم كرد. وی تصریح كرد: در این دوره، مدیریت خاصی ضرورت دارد زیرا با وجود محدودیت ها، شاهد تولید داروهای جدید و نوتركیب هستیم .

رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینكه باید در تولید دارو از ایجاد برتری، مزیت و توسعه غافل نشویم، گفت: توزیع، پل ارتباطی بین تولید و مردم است و باید به جایی برسیم تا سیستم توزیع مكانیزه و الكترونیك شود.

شیبانی افزود: در زمینه توزیع كارهای خوبی انجام شده است اما بحث اصلاح كیفیت مقوله ای نیست كه در حیطه كارهای وزارت بهداشت باشد بلكه باید شركت های تولید كننده دارو خود به این امر توجه داشته باشند و در بازار رقابت قرار گیرند.

وی با بیان اینكه نوآوری، تهدید را به فرصت تبدیل می كند، اظهار داشت: اكنون در شرایطی نیستیم كه دارو را با هر میزان و تخفیفی به داروخانه ها عرضه كنیم زیرا سود در سایه نوآوری، رقابت ، توسعه و ارتقای كیفیت حاصل می شود.

شیبانی با بیان اینكه بخشی از مشكلات پیش روی ما در صنعت دارو ، شركت های خارجی هستند، گفت : در این شرایط ، باید در تولید و توزیع داروهایی كه مواد اولیه آن به سختی تهیه شده است، دقت لازم را داشته باشیم تا بتوانیم نیاز مردم را تامین كنیم .

اجتمام **9022**9105**1572





:: برچسب‌ها: درخت , رنگ , باند ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: