پرسپولیس از فجرسپاسی شکست خورد
نوشته شده توسط : zwembril
محمد نوری

محمد نوری دو گل زد، اما در دقایق پایانی یک فرصت طلایی را از دست داد

پرسپولیس در یک بازی پرگل با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب فجر سپاسی شیراز شد.

در ادامه بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران، دو دیدار برگزار شد.

امروز ۱۸ بهمن (۷ فوریه) در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۱۷ به وقت تهران، پرسپولیس میزبان فجر سپاسی شیراز بود.

این بازی که با حضور تنها ۵ هزار تماشاگر برگزار شد، و نیمه نخست با گل دقیقه ۲۷ محمد نوری، یک صفر به سود میزبان خاتمه یافت. اما نیمه دوم را فجر سپاسی بهتر آغاز کرد و توانست با گل‌های مهرداد کریمیان (دقیقه ۵۴) و مهدی رجب‌زاده (دقیقه ۵۵) از میزبان جلو بیفتد.

بازیکنان مصطفی دنیزلی، که با برد چشمگیر خود در بازی مقابل استقلال انتظارات را بالا برده بودند، برای جبران گل‌های خورده بر حملات خود افزودند و با گل دیگری از محمد نوری (دقیقه ۷۰) بازی را به تساوی کشاندند.

اما در حالی که این بازی با همین نتیجه رو به پایان بود، ایوب کلانتری در دقیقه ۸۶ با یک شوت از راه دور فجر سپاسی را به پیروزی رساند و هشتمین شکست فصل را به پرسپولیس تحمیل کرد.

با این نتیجه، پرسپولیس با ۳۳ امتیاز در مکان هفتم جدول باقی ماند، اما فجر ۲۸ امتیازی شد از منطقه سقوط جدول خارج شد و تا رده سیزدهم بالا آمد.

در دیگر دیدار امروز نیز، از ساعت ۱۵ به وقت ایران، شاهین در بوشهر با شهرداری تبریز مسابقه داد، که این بازی با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید.

گل‌های شاهین را بابک لطیفی و لک چیرا در دقایق ۳۷ و ۴۵ به ثمر رساندند، و بهنام بیرانوند (دقیقه ۲۰) و مهدی محمدزاده (دقیقه ۷۹) برای شهرداری تبریز گل زدند.

در حال حاضر، شهرداری تبریز و شاهین بوشهر با امتیاز مساوی ۲۶، به ترتیب در رده‌های شانزدهم و هفدهم لیگ برتر ایران قرار دارند.

در ادامه بازی‌های این هفته، فردا و از ساعت ۱۵.۳۰ به وقت ایران سه دیدار ملوان - نفت تهران، سپاهان - مس کرمان، و تراکتورسازی - نفت آبادان برگزار خواهد شد.





:: برچسب‌ها: آب , بریتانیا , درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: