وزیرخارجه الجزایر به سفر خود از طرابلس پایان داد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، مراد مدلسی كه روز گذشته و به دعوت همتای لیبیایی خود به طرابلس سفر كرده بود پس از دیدار و گفت و گو با 'مصطفی عبدالجلیل' رییس شورای انتقالی، 'عبدالرحیم الكیب' نخست و زیر و 'عاشور سعد بن خیال' وزیر خارجه لیبی عصر امروز سه شنبه طرابلس را به مقصد الجزیره ترك كرد.

مدلسی پس از دیدار با رییس شورای انتقالی لیبی در جمع رسانه های لیبی ، گفت كه الجزایر در كنار انقلاب، ملت و دولت لیبی بوده و خواهد بود.

وزیر خارجه الجزایر با تاكید بر اشتراكات فراوان دوكشور یاد آورشد كه مقامات لیبی و الجزایر در راستای گسترش همكاری های فی مابین كام برمی دارند.

وی در ادامه بر سیاست های راهبردی الجزایر بر رفع سوء تفاهم های پیش آمده بین دو كشور و همچنین عدم دخالت كشورش در امور داخلی لیبی تاكید كرد.

رییس دستگاه دیپلماسی الجزایر با اشاره به دلایل انساندوستان كشور در پناه دادن به خانواده حاكم مخلوع لیبی خاطرنشان كرد كه الجزایر هیچگاه به خانواده قذافی حق دخالت در امور لیبی را نمی دهد.

رییس شورای ملی انتقالی لیبی نیز در سخنانی ضمن تاكید بر گسترش همكاری های فی مابین افزود كه لیبی و الجزایر دو كشور همسایه با اشتراكات دینی فراوان هستند.

عبدالجلیل بیان داشت كه لیبی و الجزایر می بایست در مسیر افزایش همكاری های دو جانبه حركت كنند.

وزیر خارجه الجزایر در این سفر همچنین پیام دعوت 'عبدالعزیز بوتفلیقه' رییس جمهور الجزایر از رییس شورای انتقالی لیبی برای سفر به كشورش را تقدیم مصطفی عبدالجلیل نمود.

این اولین سفر وزیر خارجه الجزایر به لیبی از زمان سرنگونی معمر قذافی دیكتاتور سابق لیبی است..

خاورم ** 1200





:: برچسب‌ها: فلوریدا , انگور چینی , لا ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: