انجمن جعفری یونان هتك حرمت قرآن كریم را بشدت محكوم كرد
نوشته شده توسط : zwembril

' علی قیصر غوری' سخنگوی انجمن جعفری شیعیان مقیم شهر آتن در گفت وگو با خبرنگار ایرنا،هتك حركت قرآن كریم را بشدت محكوم كرد و گفت این اقدام نیروهای آمریكایی درخاك یك كشور اسلامی، نهایت بی شرمی استكبار جهانی را آشكار ساخته است.

وی با انتقاد شدید ازعملكرد استكبار جهانی به سركردی آمریكا درجهان و بخصوص در جهان اسلام گفت:جهان استكبار به سركردگی آمریكا،با هتك حرمت قرآن كریم،بی شرمی و خوی درندگی خود را به اوج رساند و درحالی كه كشوراسلامی افغانستان را دراشغال خود دارد، به مقدسات مردم این كشور و جهان اسلام بی حرمتی می كند.

وی درادامه با اشاره به ضرورت وحدت بین مسلمین جهان به عنوان یك امت واحده،گفت:متاسفانه سران كشورهای اسلامی وابسته به آمریكا و حامی رژیم صهیونیستی و به ویژه افغانستان اقدام شایسته ای درقبال این بی حرمتی انجام ندادند و سكوت مرگباری بردولت های كشورهای اسلامی وابسته به غرب حاكم است.

غوری اضافه كرد:جهان اسلام بایستی با هم اندیشی در مقابل توطئه های گوناگون استكبار جهانی ایستادگی كند و راه حل اساسی برای آن بیابد، در غیر اینصورت سلطه طلبان به هیچ چیزی احترام نه خواهند گذاشت و همچنان به درنده خویی خود ادامه خواهند داد.

**2170**





:: برچسب‌ها: پرندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: