علامه نابلسی: ایران برای محو اسراییل از صحنه هستی آماده است
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا از بیروت، رییس حوزه حضرت امام صادق(ع) شهر صیدا امروز پنجشنبه طی سخنانی در جنوب لبنان با اشاره به تهدیدهای مستمر رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: اگر اسراییل به ایران حمله كند، آخرین مرحله مبارزات منطقه علیه رژیم صهیونیستی به پایان خواهد رسید و اسراییل با اراده و قدرت كشورهای مقاوم منطقه و مردم ایران نابود خواهد شد.

وی یا اشاره به اینكه شورانیدن كشورهای منطقه و آمریكا علیه ایران توسط اسراییل مساله جدیدی نیست، گفت: این امر به دنبال سلسله سیاست های تبلیغاتی و سیاسی رژیم صهیونیستی با هدف فراهم كردن مقدمات وقوع جنگ در منطقه است.

نابلسی گفت: متاسفانه برخی از كشورهای عربی سرگرم نقشه كشیدن و توطئه علیه ایران و كشورهای جبهه مقاومت در منطقه هستند از این رو در هر جنگ احتمالی آینده، ما شاهد حضور كشورهای عربی در صف جبهه كشورهای مقاوم نخواهیم بود و تنها كشور ایران با همكاری هم پیمانان خود در منطقه در صف مقدم جبهه رویارویی با دشمنان خواهد ایستاد.

'شیخ عبدالامیر قبلان' مسوول مجلس اعلای شیعی لبنان هم طی سخنانی در بیروت ضمن تبریك برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به مردم ایران گفت: مردم ایران با مشاركت فعال و انبوه خود در انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان دادند كه از روح مسوولیت عالی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: این انتخابات، سطح بیداری و آگاهی، وحدت و یكپارچگی مردم ایران را در برابر تهدیدهای خارجی نشان داد.

مسوول مجلس شیعی لبنان تصریح كرد: هجوم گسترده مردم به حوزه های رای گیری، حاكی از میزان آزادی مردم در انتخاب كاندیدهای مورد نظر و رهسپاری آنها به مجلس است.

وی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در خط مقدم دفاع از اسلام و قضایای آن در منطقه و جهان قرار دارد و امیدواریم این كشور و مردم آن از شر هرگونه خطر و گزندی درامان باشند.

خاورم*2023**1030**1566





:: برچسب‌ها: رودخانه , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: