مواضع برخی نمایندگان در قبال لوایح دولت سبب عدم انتخاب مجدد آنها شد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، مردم همیشه در صحنه ایران با آگاهی و بصیرت بالا و برغم تهدید و تحریم دشمنان و برخی مشكلات داخلی با حضوری حماسی،چشمگیر و آگاهانه و با لبیك گویی به رهبر معظم انقلاب، روز 12 اسفند ماه پای صندوق های رای حاضر شدند و با خلق حماسه ای دیگر به نماینده موردنظر خود رای دادند.

در این رای گیری، گروهی از نمایندگان دوره هشتم به مجلس راه نیافتند و مردم با دادن رای به نامزدهای جدید، نشان دادند كه نسبت به عملكرد آنان رضایت ندارند.

'محمدرضا بخشایش' امدادگر جمعیت هلال احمر در گلپایگان به خبرنگار ایرنا گفت: موضع گیری برخی نمایندگان نسبت به لوایح دولت، فعالیت بیشتر برخی گروه ها و جبهه های سیاسی، عدم موضع گیری مناسب برخی نمایندگان در فتنه 88 و تغییر ساختار جامعه و سلایق مردم از دلایل رویكرد مردم به نامزدهای جدید برای مجلس نهم بود.

'احمد مقدم' یكی از بازاریان گلپایگان نیز معتقد است:عمل نكردن نمایندگان مجلس هشتم به وعده های خود در زمان تبلیغات، بی توجهی به برخی معضلات اقتصادی، اجتماعی و برخی گرانی ها و كم توجهی به بخشهای كشاورزی، صنعت و اشتغال جوانان از دلایل انتخاب افراد جدید برای مجلس نهم است.

'مهناز سادات موسوی' دانشجوی رشته مدیریت نیز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ‌نامزدهای جدید، سوابق اجرایی و قابلیت بهتری نسبت به نمایندگان قبلی دارند.

'كیهان احمدی' یكی دیگر از شهروندان گلپایگانی، جلب نكردن اعتماد مردم، عدم توجه به وعده های انتخاباتی، ضعف در پیگیری و تصویب برخی قوانین را از دلایل عدم موفقیت گروهی از نمایندگان فعلی برای راهیابی مجدد به مجلس عنوان كرد.

'شهریار بخشی' نیز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:‌بی توجهی در تصویب قوانین برای توسعه دانشگاه ها بویژه در مناطق محروم، پیگیری نكردن امور رفاهی دانشجویان و بی توجهی به وضعیت شهرستان حوزه انتخابیه با توجه به قول و قرارهای زمان تبلیغات انتخاباتی از دلایل انتخاب نشدن تعداد زیادی از نمایندگان مجلس هشتم بود.

'سیدمهدی هاشمی' یك استاد دانشگاه نیز به معتقد است:بی توجهی به قول و قرارهای زمان تبلیغات، تغییر سلایق مردم و بافت جمعیتی و كارآمدتر بودن نامزدهای جدید با توجه به سوابق آنان باعث شد تا مردم به انتخاب مجدد بیشتر نمایندگان مجلس هشتم 'نه' بگویند.

بازنشسته یكی از ادارات دولتی در گلپایگان نیز گفت:عدم وفای به عهد و پیمان با مردم در زمان تبلیغات، تبعیت نداشتن عملی به ولایت و جناحی و گروهی عمل كردن باعث شد تا بسیاری از نمایندگان مجلس هشتم به دور بعد راه نیابند.

مردم گلپایگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشتند: ما مانند دیگر هموطنان خود با حضور چشمگیر در انتخابات نشان دادیم كه پشتیبان جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب هستیم.

آنان همچنین از نمایندگان منتخب مجلس نهم خواستند تا در خط ولایت باشند و نسبت به انجام وظایف نمایندگی تمام سعی و تلاش خود را بكار بندند.

64 درصد مردم شهرستان گلپایگان و خوانسار درانتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شركت كردند.

'میرمحمدی'، از این حوزه به مجلس نهم راه یافت.

شهرستان گلپایگان با حدود90 هزار نفر جمعیت در180 كیلومتری غرب اصفهان واقع است.

7138/1042





:: برچسب‌ها: باغ , سیاه و سفید , انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: