حمله به قائم مقام صدر اعظم آلمان در نمایشگاه سبیت
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری آلمان، ' فیلیپ روسلر' در چهارمین روز از برگزاری نمایشگاه سبیت در شهر هانوفر آلمان در مقابل غرفه وزارت اقتصاد این كشور در نمایشگاه مورد حمله و تعرض یك جوان 25 ساله خشمگین قرار گرفت .

بیست و ششمین نمایشگاه كامپیوتر و نرم افزار آلمان از روز دوشنبه در شهر هانوفر آلمان با سخنان آنگلا مركل،كار خود را آغاز كرد.

براساس این گزارش، مهاجم 25 ساله ابتدا سعی داشت وزیر ویتنامی الاصل اقتصاد آلمان را خفه كند اما با دخالت نیروهای امنیتی و محافظان شخصی وزیر موفق به این كار نشد اما در نهایت تكه كیكی را با عصبانیت به سمت صورت روسلر پرتاب كرد.

بنا به گفته شاهدان عینی، این مهاجم جوان بشدت عصبانی بود و با فریاد های بلند تلاش می كرد كه خود را از دست نیروهای پلیس نجات دهد اما در چنگ ماموران گرفتار شد و دقایقی بعد درحالی كه دستبند به دست داشت از نمایشگاه به بیرون هدایت شد.

وزیر اقتصاد آلمان به كمك پلیس و همراهانش از این حمله جان سالم به در برد و هیچ آسیبی ندید اما تاكید كرد كه حتما از مهاجم خشمگین، شكایت خواهد كرد.

هنوز انگیزه ضارب از حمله به قائم مقام صدر اعظم آلمان مشخص نشده است و تحقیقات و بازجویی از وی ادامه دارد.

فیلیپ روسلر، اهل ایالت نیدر زاكسن است كه هانوفر محل برگزاری نمایشگاه سبیت در این ایالت آلمان قرار دارد.

نمایشگاه سبیت (Centrum für Büroautomation, Informationstechnologie und Telekommunikation) بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد ICT و تكنولوژی جهان است كه هر ساله در شهر هانوفر آلمان برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه طیف گسترده‌ای از كمپانی‌ها، سازمان‌ها و مراكز معتبر پژوهشی مرتبط با تكنولوژی‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی و تصمیم‌سازان حوزه ICT شركت می‌كنند.

در نمایشگاه سبیت امسال در مجموع 4200 شركت عرضه كننده نرم افزارها و سخت افزارهای كامپیوتری و ارتباطی از سراسر جهان از جمله كشورمان، جدید ترین محصولات خود را به علاقمندان ارائه خواهند كرد.

اروپام** 2051** 1701** 3404





:: برچسب‌ها: تایلند , آب ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: