خاتمی: بیداری ملت های آزاده در سایه انقلاب اسلامی شكل گرفته است
نوشته شده توسط : zwembril

آیت الله 'سید احمد خاتمی' پنجشنبه شب در حاشیه همایش 'تجلیل از شهدای جهاد علمی كشور' در سالن اجتماعات مدرسه علمیه دارالشفای قم افزود: ترور دانشمندان توسط رژیم صهیونیستی و آمریكای خبیث رمق تازه ای به انقلاب اسلامی داد و ما نیاز به فرهنگ شهادت داریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب تصریح كرد: برپایی بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان كمتر از شهادت نیست و این مجالس گام ارزشمندی برای احیای فرهنگ شهادت است.

وی با بیان اینكه دشمنان اسلام و انقلاب 32 سال است ترور، دشمنی و توطئه را در ایران تجربه می ‏كنند، اظهار داشت: آنها دیگر باید دانسته باشند كه این ترور‏ها و خون‏های پاك بدون شك جان تازه‏ای به انقلاب بزرگ اسلامی ایران می‏بخشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: برافراشته شدن تصاویر و پوسترهای شهدای هسته ای كشورمان در برابر كاخ ظلم و جور به بركت همان خون های پاكی است كه به ناحق در كشورمان ریخته شده است.

همایش تجلیل از شهدای جهاد علمی با حضور شخصیت های علمی، دینی و سیاسی كشور و جمع كثیری از خانواده معظم شهدا و جانبازان در سالن اجتماعات مدرسه علمیه دارالشفای قم برگزار شد. ك/3

7405 / 380/681





:: برچسب‌ها: سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: