حمله پهپادهای جاسوسی آمریكا در پاكستان 12 كشته بر جای گذاشت
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا به نقل منابع محلی، ھواپیماھای جاسوسی آمریكا در بخش 'شكتویی ' وزیرستان جنوبی با شلیك دو فروند موشك یك خودرو و یك منزل مسكونی را مورد ھدف قرار دادند.

منابع آگاہ در منطقه گفتند: در این حملات موشكی همچنین تعدادی زخمی شدند.

چندی پیش حمله بالگردھای ناتو به یك پست مرزی پاكستان باعث مرگ 24 نظامی پاكستانی شد و این مسئله روابط میان اسلام آباد و واشنگتن را بشدت تیره كرد.

رسانه ھای پاكستانی و آمریكایی پیش از این نوشتند كه سازمان جاسوسی امریكا 'سیا' از سرگیری حملات ھواپیماھای بدون سرنشین خود به پاكستان را اعلام كرده است.

دولت پاكستان هم از سرگیری حملات ھواپیماھای بدون سرنشین آمریكا را به مناطق قبایلی از جمله وزیرستان شمالی و جنوبی، فقط با در نظر گرفتن شرایط جدیدی كه بین دو كشور حكم فرما می شود، امكان پذیر دانسته است.

'حنا ربانی كهر ' وزیر امور خارجه پاكستان در گفت وگوی ماہ ژانویه خود با هیلاری كلینتون همتای آمریكایی خود تهدید كرده بود پاكستان در صورت نقش حریم هوایی این كشور ،اقدام به هدف قرار دادن پهپاهای آمریكایی خواهد كرد.

تاكنون تعداد زیادی از مردم پاكستان در حملات هواپیماهای جاسوسی امریكا به مناطق مختلف این كشور كشته شدند كه این امر با اعتراض های شدید در بین مردم،احزاب و گروههای سیاسی و مذهبی پاكستان روبرو شده است .

آساق ** 1095





:: برچسب‌ها: ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: