اعضای هیات تجاری، اقتصادی عراق وارد مازندران شدند
نوشته شده توسط : zwembril

'غلامرضا عشریه' جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این هیات، رییس اتحادیه صادرات و واردات استان سلیمانیه و مدیر كل مرز باشماق عراق حضور دارند.

وی اظهار داشت: در سفر سه روزه این هیات عراقی، ظرفیت ها و توانمندی های مازندران در بخش های كشاورزی، خدمات فنی و مهندسی، صنعت و معدن و گردشگری به این هیات تجاری معرفی خواهد شد.

وی بررسی مشكلات تجار و بازرگانان و نیز توسعه همكاری برای جذب سرمایه گذار و معرفی فرصت های سرمایه گذاری را از دیگر اهداف سفر این هیات بلندپایه عراقی به مازندران اعلام كرد.

عشریه یادآور شد: به منظور توسعه روابط تجاری در بخش های خدمات فنی و مهندسی راه سازی و ساختمان، مكانیزاسیون كشاورزی، توسعه كشت و صنعت، انجام سرمایه گذاری مشترك، صدور ماشین آلات و ادوات كشاورزی و موادغذایی نشست هایی در شهرهای بابل ،آمل، بابلسر و نوشهر برگزار خواهد شد.

به گفته عشریه اعضای هیات اقتصادی عراق در ضیافت شام سیدعلی اكبر طاهایی استاندار مازندران نیز شركت خواهند كرد.

هیات تجاری - اقتصادی مازندران به سرپرستی استاندار مازندران بیست و یكم دی ماه سال جاری با هدف توسعه روابط تجاری به اقلیم كردستان عراق سفركرده بود.

در این سفر شش تفاهمنامه همكاری در زمینه های كشاورزی، برنج، مرغ، گل و گیاه، شیلات و آبزیان، خدمات فنی و مهندسی و صادرات محصولات صنایع غذایی بین استانداران مازندران و سلیمانیه امضا شد.ك/3

2585//621





:: برچسب‌ها: رنگ , جغرافیایی برچسب , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: