ادامه بررسی لایحه بودجه 1391 در كمیسیون های تخصصی مجلس
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز شنبه ایرنا و براساس دستور هفتگی كمیسیون ها، اعضای كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس روز یكشنبه لایحه بودجه سال آتی كل كشور و پیشنهادهای نمایندگان در مورد این لایحه را رسیدگی می كنند.

** كمیسیون اجتماعی

اعضای این كمیسیون تخصصی مجلس نیز روز یكشنبه به ادامه بررسی پیشنهادهای دریافتی پیرامون لایحه بودجه 1391 كل كشور با حضور مسوولان دستگاه های اجرایی؛ وزارت تعاون؛ كار و رفاه اجتماعی؛ سازمان تامین اجتماعی؛ بیمه خدمات درمانی؛ سازمان فنی و حرفه ای؛ صندوق مهر امام رضا(ع) و سازمان بهزیستی می پردازند.

اعضای كمیسیون اجتماعی در جلسه روز سه شنبه خود نیز پیشنهادهای دریافتی درمورد لایحه بودجه سال 1391 كل كشور را با حضور مسوولان دستگاه های اجرایی و نماینده های كمیته امداد امام خمینی(ره)؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ ستاد مبارزه با موادمخدر؛ سازمان زندان ها بررسی می كنند.

** كمیسیون اقتصادی

همچنین اعضای كمیسیون اقتصادی مجلس روز یكشنبه خود لایحه مبارزه با قاچاق كالا و ارز اعاده شده از سوی شورای نگهبان و ادامه بررسی لایحه بودجه سال 1391 را رسیدگی می كنند.

**همچنین كمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی، برنامه و بودجه و محاسبات، بهداشت و درمان، شوراها و امور داخلی؛ صنایع و معادن و فرهنگی نیز این هفته لایحه بودجه 91 را بررسی می كنند.

**كمیسیون عمران

همچنین اعضای این كمیسیون دو نفر از اعضای خود را برای عضویت در كمیسیون تلفیق بررسی بودجه سال 1391 انتخاب می كنند.

**كمیسیون كشاورزی، آب و منابع طبیعی

همچنین بررسی گزارش هیات تحقیق و تفحص از عملكرد صندوق بیمه در دستور كار این هفته كمیسیون كشاورزی، آب و منابع طبیعی قرار دارد.

سیام/9121





:: برچسب‌ها: توکیو , شیکاگو , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: