قرعه كشی فوتسال قهرمانی 2012 آسیا امروز در امارات انجام می شود
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا به نقل ازشبكه 'الدوری و الكاس' قطر، در این قرعه كشی كه ساعت 11 امروز به وقت دبی برگزار خواهد شد 16 تیم ایران، ازبكستان، ژاپن، چین، استرالیا، قرقیزستان، لبنان، تایلند، اندونزی، تاجیكستان، كره جنوبی، تركمنستان، چین تایپه، كویت، قطر و امارات به چهار گروه چهار تیمی تقسیم می شوند و دو تیم از هر گروه به دور یك چهارم نهایی صعود می كنند.

سه تیم برتر از چهار منطقه شرق آسیا، غرب آسیا، آسیای مركزی وآ سه آن به علاوه سه تیم دیگر ( قهرمان سابق، نایب قهرمان، تیم سوم و امارات میزبان) شانزده تیم این دوره از رقابت ها را تشكیل خواهند داد.

بنابر تصمیم كمیته فوتسال آسیا سه تیم برتر رقابت های دوره قبل قهرمانی فوتسال آسیا در سال 2010 ( ایران، ازبكستان و ژاپن) به علاوه امارات میزبان در مرحله نهایی بازی های سال 2012 حضور خواهند داشت.

این قرعه كشی به صورت مستقیم از شبكه ورزشی دبی پخش خواهد شد و مسوولین تیم های شركت كننده نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2012 تایلند با 10 روز تاخیر نسبت به تاریخ اعلام شده قبلی از 25 می تا 1 ژوئن سال 2012( 4 تا 11 خرداد) در دبی برگزار خواهد شد.

632





:: برچسب‌ها: نور , جشنواره , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: