پارلمان مصر خواستار قطع روابط با رژیم صهیونیستی شد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، نمایندگان پارلمان به بیانیه كمیسیون امور عرب، مبنی بر اینكه 'مصر هرگز دوست، شریك یا متحد صهیونیست ها نخواهد بود' رای علنی دادند. نمایندگان پارلمان مصر، همچنین از 'مقاومت مردم فلسطین در مقابل تجاوزهای اسرائیل از هر طریق ممكن' حمایت كردند.

اگرچه در شرایط فعلی، شورای نظامی حاكم بر مصر، تصمیم گیرنده نهایی در این باره خواهد بود، اما رای پارلمان مصر نمادی از تغییر شرایط این كشور پس از سرنگونی حسنی مبارك است.

مجلس نمایندگان مصر، امروز همچنین خواستار فراخواندن سفیر این كشور از رژیم صهیونیستی و بازنگری در سیاست های اتمی قاهره شد.

در بخشی از گزارش پارلمان مصر آمده است 'مصر انقلابی، هرگز دوست، شریك یا متحد رژیم صهیونیستی نخواهد بود و ما این رژیم را دشمن شماره یك مصر و ملت های عرب می دانیم. مصر با رژیم صهیونیستی مانند یك دشمن رفتار خواهد كرد و بدین وسیله از دولت خواسته می شود كه همه روابط و قراردادهایش را با این دشمن، مورد بازنگری قرار دهد.'

رای گیری درباره روابط با رژیم صهیونیستی در مجلس نمایندگان (مجلس الشعب) گرفته شد. اسلامگرایان هم در این مجلس و هم در مجلس اعلا (مجلس الشوری) كه از قدرت كمتری برخوردار است، اكثریت را در اختیار دارند.

مترجمام**9163





:: برچسب‌ها: غروب , سیاه , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: