سعادتمند: راه رسیدن تیم نساجی به مرحله پلی آف لیگ هموار خواهد شد
نوشته شده توسط : zwembril

' احمد سعادتمند ' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با پیروزی خانگی كه هفته گذشته در مقابل تربیت یزد بدون حضور تماشاگران به دست آمد بخش عمده این مسیر را پیمودیم و امیدواریم در بازی های باقی مانده نیز بتوانیم نتایج لازم را كسب كنیم .

وی از پرداخت پاداش پنج میلیون ریالی به بازیكنان پس از برتری 2 بر صفر مقابل تربیت یزد خبر داد و گفت : مسوولان باشگاه نساجی از هیچ حمایتی برای كسب مجوز صعود به لیگ برتر در انتهای فصل اخیر دریغ نخواهند كرد .

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به دیدار روز جمعه نساجی مقابل ماشین سازی تبریز اشاره كرد و گفت : كادر فنی تیم شناخت مناسبی از میزبان تبریزی دارند و تلاش خواهیم كرد با همت بازیكنان و درایت صحیح مربیان ، 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه را كسب كنیم .

سعادتمند افزود : در صورت كسب برتری در این مسابقه ، با یك بازی كمتر نسبت به دیگر رقیبان ، فاصله خود با تیم صدرنشین جدول را كاهش خواهیم داد و امیدهای تیم برای لیگ برتری شدن بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

تیم فوتبال نساجی مازندران در پایان هفته بیست و یكم لیگ دسته اول فوتبال كشور با 31 امتیاز ، در رده چهارم جدول رده بندی گروه دوم قرار دارد .

این تیم ، روز جمعه در تبریز با ماشین سازی این شهر كه با 34 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد ، مسابقه خواهد داد . ك/3

7331/1654





:: برچسب‌ها: چشم انداز , سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: