صالحی بر اراده مثبت كشورمان در استمرار و توسعه روابط با جمهوری آذربایجان تاكید كرد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، 'صفر ابی اف 'وزیر دفاع جمهوری آذربایجان روز سه شنبه با 'علی اكبر صالحی 'وزیر امور خارجه كشورمان دیدار و گفتگو كرد.

وزیر امور خارجه كشورمان با اشاره به زمینه های مشترك تاریخی و فرهنگی دو كشور، ارایه تصویری درست از دو طرف و بیان واقعیات را از اقدامات پیش روی دو كشور برشمرد.

صالحی پرهیز از طرح موضوعات اختلاف زا، رفع سوء تفاهمات و حركت در مسیر توسعه و تعمیق روابط را در جهت تأمین منافع دو كشور مسوولیت مهم دو طرف خواند و برای دولت و ملت جمهوری آذربایجان سربلندی و رفاه آرزو كرد.

وی با اشاره به فشارها و تحریمهای غرب بخصوص ایالات متحده آمریكا علیه كشورمان، دلیل این تحریمها را حمایت ایران از ملت مظلوم فلسطین و مخالفت با توسعه طلبی ، اشغالگری و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

** وزیر دفاع آذربایجان بر تحكیم مناسبات با ایران تأكید كرد

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان نیز در این دیدار، اهمیت روابط با جمهوری اسلامی ایران و استفاده از تجارب كشورمان را در عرصه های مختلف مورد توجه قرار داد و بر تحكیم مناسبات با كشورمان و اجرای موافقتنامه های میان دو كشور تأكید كرد.

صفر ابی یف همچنین اظهار داشت: جمهوری آذربایجان به هیچ كشوری اجازه استفاده از خاك این كشور جهت استفاده علیه ایران را نخواهد داد.

وی افزود: برخی در جمهوری آذربایجان در جهت تامین منافع مشترك دو كشور حركت نمی كنند و جمهوری آذربایجان بدنبال مدیریت آنها می باشد.

سیام **1708*1580





:: برچسب‌ها: تایلند , خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: