كواكبیان از پاسخ های رییس جمهوری قانع نشد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا ، مصطفی كواكبیان نماینده مردم سمنان و یكی از طراحان سوال از رییس جمهوری طی اخطاری در صحن علنی مجلس خطاب به علی لاریجانی اظهار داشت: رییس جمهوری پاسخ قاطعی به سوالات نداد و این جلسه را به شوخی برگزار كرد.

وی در ادامه با اشاره به صحبت رییس جمهوری كه طراحان سوال با یك شاسی مدرك گرفته اند، تصریح كرد: بنده به عنوان یكی از طراحان سوال كه این سوالات را با همراهی سایر طراحان سوال طرح كردیم انتظار نداشتم رییس جمهوری اینگونه با طراحان سوال سخن بگوید.

وی افزود: این سوالات براساس اصل 22 قانون اساسی مطرح شده است.

نماینده مردم سمنان در ادامه خاطر نشان كرد: چه طور یك نفر در وزارتخانه ( این آقا ) به خاطر این كه آن فرد در ستادی از برخی از دستورات عبور كرد و رد صلاحیت شد به آن تذكر نمی دهید ؟

كواكبیان اظهار داشت كه در باره علت 11 روز خانه نشینی رییس جمهوری پاسخ قاطعی نشنیده است.

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره عزل وزیر امور خارجه در حین ماموریت، گفت: اگر متكی ماموریت نداشت چرا سر خود به این سفر رفت و این كه چرا برخی مسوولین هواپیما در اختیار او قرار دادند تا به این سفر برود؟

این طراح سوال گفت: ما افتخار می كنیم كه توانستیم با طرح سوال از رییس جمهور این حسنه را برای مجلس هشتم به ثبت برسانیم و مجلس هشتم توانست این تابو را بشكند.

رییس مجلس شورای اسلامی نسبت به اخطار كواكبیان گفت : آقای كواكبیان این تذكرات رفته رفته به اظهارنظر تبدیل شده و اگر شما قانع نشده اید بحثی نیست اما نباید اینطور رفتار كنید.

سیام**گ.س**9132





:: برچسب‌ها: روز , مکزیک , گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: