430 تن انواع مواد مخدر در كشور كشف و ضبط شده است
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار 'علی مویدی' روز پنجشنبه در نشستی خبری با خبرنگاران در خرم آباد افزود: بیش از 80 درصد مواد مخدر كشف شده در مناطق و استان های مرزی كشور بوده است.

وی اظهار داشت: مواد مخدر كشف شده شامل 350 تن تریاك، 50 تن حشیش و مابقی مواد مخدر صنعتی هرویین، شیشه و مرفین بوده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر همچنین با اشاره به اینكه امسال 261 هزار قاچاقچی و عامل توزیع مواد مخدر در كشور دستگیر شده، گفت: با دستگیری این افراد دو هزار و 50 باند و شبكه تهیه و توزیع مواد مخدر نیز منهدم شده است.

سردار مویدی خاطر نشان كرد: جمهوری اسلامی ایران در رابطه با كنترل مرزها بسیار موفق عمل كرده است, به طوری كه میزان كشفیات مواد مخدر در مناطق مرزی كشور نسبت به سال قبل 20 درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی امسال در جریان مبارزه با مواد مخدر 15 شهید و ده ها جانباز را تقدیم انقلاب كرده كه همگی در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مناطق مرزی كشور به شهادت رسیدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تقدیم سه هزار و 710 شهید پلیس در 33 سال گذشته در مبارزه با مواد مخدر را گواهی روشن بر عملكرد شاخص نظام در راستای مبارزه با مواد مخدر عنوان كرد و گفت:جمهوری اسلامی ایران در امر مبارزه با مواد مخدر تاوان سهل انگاری، اهمال و كم كاری بسیاری از كشورها را پرداخت می كند.

وی تصریح كرد: تاكنون 11 هزار و 500 نفر از پرسنل این نیرو در مبارزه با مواد مخدر در كشور مجروح شده و یا به افتخار جانبازی نایل شده اند.

648/1625/320





:: برچسب‌ها: بهار , غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: