ملی پوشان خدمت سربازی خود را در تیم های ملی می گذرانند
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار 'احمد رضا رادان' در مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی سربازان نیروهای مسلح افزود: ستاد كل نیروهای مسلح تلاش دارد كه دوره سربازی برای جوانان كشور خسته كننده نباشد.

وی با بیان اینكه به همین دلیل اصل توانمند سازی سربازان در دستور كار این ستاد قرار دارد، خاطرنشان كرد: سرباز وقتی از دوره خدمت سربازی خارج می شود باید در چند زمینه توانمند شده باشد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تصریح كرد: یكی از برنامه های توانمند سازی سربازان این است كه ملی پوشان رشته های مختلف از مهارتهای خود دور نشوند و به همین دلیل آنان پس از دوره آموزشی، خدمت خود را در تیم های ملی ادامه خوهند داد.

وی به مسابقات ورزشی ارتش های جهان اشاره كرد و گفت: مقرر شده در دوره آینده این رقابتها 25 درصد از كاروان اعزامی ایران حتما از نیروهای وظیفه یعنی سربازان باشند.

سردار رادان هدف از این تصمیم را ارتقا سطح مهارتهای ورزشی و افزایش انگیزه خدمت سربازان ذكر كرد.

وی در پایان با اشاره به دو خصلت مهم قهرمانان ورزش ایران كه خشوع و خضوع است افزود: اگر این دوخصلت همزمان با آمادگی جسمانی افزایش یابد شاهد قهرمانان واقعی خواهیم بود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با یاد جهان پهلوان تختی ابراز امیدواری كرد كه قهرمانان ورزشی نیروهای مسلح تختی های زمان خود باشند.

جشنواره ورزشی سربازان نیروهای مسلح با حضور 800 ورزشكار در پنج رشته فوتبال، دو و میدانی ، شنا ، آمادگی جسمانی و تیر اندازی برگزار شد كه در مراسم اختتامیه آن از 140 مدال آور ماده های مختلف این رشته ها با اهدای مدال و حكم قهرمانی تقدیر شد.

اجتمام **1379**1313**





:: برچسب‌ها: کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: