كشاورزان ایتالیایی علیه دولت تظاهرات كردند
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز جمعه ایرنا، كشاورزان، شهروندان، مدافعان محیط زیست، انجمن مصرف كنندگان، شهرداران و نمایندگان موسسات نهادها از سراسر ایتالیا، برای اعتراض علیه سرمایه گذاری های دولتی در تولید برخی محصولات غذایی كه به نام ایتالیا در خارج از كشور تولید و در ایتالیا عرضه می شود، در مقابل مجلس نمایندگان و وزارت توسعه اقتصادی این كشور تظاهرات كردند.

معترضین با نمایش پنیر محلی 'پكورینو' -تولید كشور ایتالیا- كه در كشور رومانی با پول و حمایت دولت ایتالیا از برخی سرمایه داران تولید و در كشور با نام اصلی آن به فروش می رود، در مقابل مجلس نمایندگان و وزارت توسعه اقتصادی تجمع كردند تا علاوه بر اعتراض خود، این تقلب را به گوش شهروندان نیز برسانند.

اتحادیه كشاورزان در اقدام اعتراضی به دولت، این سوال را مطرح كرد كه چرا پس از شكایات مكرر، همچنان سرمایه گذاری های دولتی برای تولید محصولات ایتالیایی در خارج از كشور ادامه دارد؟

این اتحادیه اعلام كرد كه این اقدام باعث كسادی و محدود شدن فروش محصولات ایتالیایی شده و برای آینده شركت های ایتالیایی مخرب است .

معترضین همچنین با اشاره به اینكه كشاورزان در ایتالیا مجبور به پرداخت مالیات های سنگین هستند خواستار نشستی میان دولت و اتحادیه صنفی شده و به این موضوع كه بخش كشاورزی -كه شامل 1.2 میلیون نفر می شود- در نشست اخیر مقامات دولتی با اتحادیه های صنفی دعوت نشده بود ، اعتراض كردند.

كشاورزان معترض همچنین در اعتراض به دولت اعلام كردند كه چرا پس از تصویب دو قانون در خصوص برچسب (اتیكت) محصولات غذایی برای آشنا كردن مردم با آنچه می خورند، هنوز این قانون بطور كامل اجرایی نشده است.

اروپام ** 2171**1596





:: برچسب‌ها: غروب , درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: