بیكاری در لرستان كاهش یافت
نوشته شده توسط : zwembril

'حامد ویس كرمی' در نشست شورای استانی برنامه ریزی و توسعه افزود: میزان بیكاری در لرستان تابستان سال 90 از سوی مركز آمار ایران 4/15 درصد اعلام شد كه نشان دهنده كاهش دو درصدی بیكاری در این استان نسبت به بهار همین سال و همچنین سال 89 است است.

وی اظهار داشت: میزان بیكاری در استان لرستان در سال 89 از سوی مركز ملی آمار ایران 3/17 اعلام شده بود.

او گفت: تنها مرجع رسمی اعلام میزان بیكاری در كشور مركز ملی آمار ایران است و استانها هیچ نقشی در تعیین، اعلام و كاهش و یا افزایش میزان بیكاری نداشته و ندارند.

مدیركل اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: مركز ملی آمار ایران بهار امسال نیز میزان بیكاری در لرستان را 3/17 درصد اعلام كرد كه كاهش این میزان به 4/15 درصد در یك دوره تقریبا شش ماهه نشاندهنده برنامه ریزی، تلاش و كار علمی و كارشناسی انجام شده در راستای اشتغالزایی و رفع معضل بیكاری در استان است.

وی افزود: میزان بیكاری در لرستان در سال 88 نیز از سوی مركز ملی آمار ایران 1/19 درصد اعلام شد لذا طی دو سال گذشته شاهد كاهش چهار درصدی بیكاری در این استان به واسطه تلاشهای ویژه مدیران اجرایی و همچنین عنایت دولت به لرستان هستیم.

او با اشاره به موفقیت چشمگیر لرستان در زمینه انجام تعهد سهمیه تعیین شده برای ایجاد شغل در سال جاری گفت: در سایه اقدامات علمی، كارشناسی شده و نظارت و پیگیریهای جدی استاندار لرستان، میزان اشتغالزایی در این استان امسال با حدود 116 درصد فراتر از تعهد و سهمیه تعیین شده بوده است.

1625





:: برچسب‌ها: روز , بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: