پرسپولیس قاطعانه نفت تهران را شکست داد
نوشته شده توسط : zwembril

پرسپولیس در جایگاه هشتم جدول لیگ برتر قرار دارد

پرسپولیس در یک بازی برتر نفت تهران، تیم چهارم لیگ برتر، را سه بر صفر شکست داد.

بعد از ظهر روز جمعه (۲۶ اسفند - ۱۶ مارس) در تنها بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر ایران، دو تیم تهرانی نفت و پرسپولیس از ساعت ۱۶.۳۰ (۱۳ به وقت لندن) در ورزشگاه آزادی مسابقه دادند.

پرسپولیس از همان ابتدای بازی با حرکت‌های سرعتی جواد کاظمیان صاحب چند فرصت شد که در یک مورد و در دقیقه ۲۷، ارسال کوتاه او به داخل محوطه جریمه با ضربه اشتباهی سیامک کوروشی، مدافع نفت، به گل نخست پرسپولیس تبدیل شد.

ایمون زاید (۵۵) و امیرحسین فشنگی (۸۳) دو گل دیگر پرسپولیس را در نیمه دوم زدند تا یک پیروزی روحیه‌بخش نصیب این تیم شود که در این فصل وضعیت مناسب و پایداری در مسابقات لیگ برتر ایران نداشته است.

نفت تهران که با مربیگری حسین فرکی در رقابت‌های لیگ در وضعیت بهتری از پرسپولیس قرار دارد، نمایش خوبی نداشت و بازیکنان این تیم در اکثر دقایق بازی ناهماهنگ و کم انگیزه به نظر می‌رسیدند.

مصطفی دنیزلی، سرمربی پرسپولیس، در این دیدار علی کریمی و علیرضا رضایی را در ترکیب پرسپولیس قرار نداده بود.

کارلوش کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران، کریم باقری، احمدرضا عابدزاده و افشین پیروانی، بازیکنان پیشین پرسپولیس، نیز برای تماشای این بازی در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

پرسپولیس با این پیروزی ۳۸ امتیازی شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به فولاد همچنان در جایگاه هشتم جدول باقی ماند. نفت نیز با همان ۴۴ امتیاز بدون تغییر در رده چهارم لیگ برتر ایران قرار دارد.

در ادامه مسابقات هفته بیست و هشتم، فردا از ساعت ۱۶ به وقت ایران ۶ دیدار دیگر نیز در شهر مختلف برگزار خواهد شد. سپاهان صدرنشین لیگ برتر میزبان راه‌آهن خواهد بود و داماش گیلان نیز از ملوان انزلی پذیرایی خواهد کرد.

شهرداری تبریز با صبای قم، مس با فولاد، سایپا با تراکتورسازی، و نفت آبادان نیز با مس سرچشمه روبرو خواهند شد.





:: برچسب‌ها: بچه ها , شب , ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: