مهدوی: بازیكنان سایپا با شرایط بد روحی باختند
نوشته شده توسط : zwembril

' مهدی مهدوی شامگاه شنبه در پایان دیدار تیم های سایپا البرز و كاله مازندران در آمل درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : پیش بینی شكست برابر كاله هم برای بازیكنان و كادر فنی متصور نبود و اكنون بازیكنان از باخت به كاله شوكه شده اند.

وی ادامه داد : متاسفانه بازیكنان تیم سایپا با غرور كاذب پیش از پیروزی اول در كرج ، برابر كاله حاضر شدند ، غافل از اینكه این تیم در خانه و در حضور تماشاچیان پرشور خود فشار زیادی به تیم ما وارد كرد.

پاسور ملی پوش تیم والیبال سایپای البرز با بیان اینكه تیم كاله مازندران در بازی دوم برابر سایپا خوب بازی كرد و پیروز شد ، گفت : با تلاش بچه ها هم قسم خواهیم شد تا با شكست كاله در بازی سوم در كرج ، جشن قهرمانی در خانه برپا كنیم.

وی افزود : امیدواریم با حمایت تماشاگران خوب كرجی و تشویق های آنها بتوانیم با كسب مقام قهرمانی، پاسخ محبت های آنها را بدهیم.

او ادامه داد : در طول این فصل هم در تمرینات و هم در مسابقات تلاش زیادی كردیم و از تمام تیم های لیگ برتر بهتر بودیم و امیدوارم این برتری و تلاش با كسب مقام قهرمانی همراه شود.

دو تیم كاله وسایپا در دومین دیدار فینال لیگ برتر والیبال باشگاه های كشور عصر شنبه در سالن ورزشی دو هزار نفری پیامبر اعظم (ص) آمل به مصاف هم رفتند كه در این دیدار تیم كاله موفق شد میهمان كرجی خود را در سه ست متوالی و با نتایج (25 بر 14 ) و( 25بر13) و (25بر20) شكست دهد تا قهرمان بیست و پنجمین دوره این مسابقات در كرج مشخص شود.ك/3

7327/1654





:: برچسب‌ها: پارک , حزب , گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: