لمپارد: ویاس بوآس بیش از حد به آینده فكر می كرد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش دیلی میرر، ویاس بوآس در این ماه و در پی نتایج ضعیف از مربیگری تیم چلسی بركنار شد. یكی از مشكلات اورابطه شكننده اش با بازیكنان ارشد تیم بود.

اكنون یكی از بازیكنان كه در دوران ویاس بوآس از تركیب تیم كنار گذاشته شده بود و با رفتن او به تیم بازگشت ، می گوید رابطه دشوار و در عین حای خوبی با سرمربی پرتغالی داشته است.

این بازیكن 33 ساله روز یكشنبه گفت: برنامه او طولانی مدت بود اما گاهی اوقات در میانه راه اجرای چنین برنامه هایی همه كارها خوب پیش نمی رود و مشكل از همین جا آغاز شد.

هافبك چلسی افزود: اگر منصف باشیم باید بگویم كه حق با ویاس بوآس بود. ما نیاز به تغییر داشتیم ولی شما نمی توانید زمان حال را برای فكر كردن به آینده از دست بدهید.

لمپارد و اشلی كول از تركیب تیم در دیدار رفت برابر ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا كنار گذاشته شدند و این دیدار در پایان با نتیجه سه بر یك سود تیم ایتالیای به پایان رسید.

لمپارد گفت: من آن زمان به ویاس بوآس گفتم كه فكر نمی كنم تصمیم او درست باشد. به او بی احترامی نكردم ولی گفتم فكر می كنم لازم است بازی كنم.

وی افزود: من آنچه را كه فكر می كردم گفتم و او هم با این حرف من هیچ مشكلی نداشت. بر نظر خود پافشاری نكردم.

این بازیكن فاش كرد كه پس از بركناری ویاس بوآس به او پیامی فرستاده و پاسخ او را هم دریافت كرده است.

هافبك چلسی گفت: او از من به خاطر اینكه یك بازیكن حرفه ای و رده بالا هستم تشكركرد و من هم از او تعریف كردم. بسیاری از من فكر می كنند بازیكنان ارشد حاضر به همكاری با او نبودند حال آنكه من تلاش خود را كردیم ولی نتیجه نداد.

1553





:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب , روز تعطیل , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: