بیش از 99 هزار امدادگر و نجاتگر به مسافران نوروزی خدمات امدادی ارائه می كنند
نوشته شده توسط : zwembril

'محمود مظفر' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: هم اكنون بیش از دو میلیون نفر در كشور عضو سازمان های امداد و نجات، جوان و داوطلبان جمعیت هلال احمرهستند كه از این تعداد، 170 هزار نفر امدادگر متخصص و دوره دیده برای حضور در انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیر طبیعی و انسان ساخت هستند.

این مقام مسوول در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر پیشگیری از وقوع حوادث را از وظایف امدادگران هلال احمر برشمرد و گفت: امدادگران ضمن ارائه خدمات امدادی در انواع حوادث و سوانح احتمالی با توصیه های ایمنی به مسافران، زمینه كاهش تلفات و خسارات احتمالی ناشی از وقوع حوادث را برای هموطنان فراهم می كنند.

مظفر گفت: بخش زیادی از توصیه های ایمنی از سوی امدادگران باید با روی گشاده و گفت و گوی دوستانه به مسافران نوروزی و مخاطبان دریافت خدمات امدادی هلال احمر، منتقل شود.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر كشور تاكید كرد انجام عملیات های امداد رسانی، فرآیندی تخصصی است كه باید با رعایت اصول و قواعد امداد و نجات و با حضور موثر امدادگران و رعایت تمام استانداردهای مراقبت انجام شود.

وی با بیان اینكه در نوروز سال گذشته بیش از 180 هزار نفر از مسافران نوروزی در سراسر كشور از سوی جمعیت هلال احمر اسكان اضطراری و موقت یافتند، اظهار امیدواری كرد با تجهیز و تقویت همه پایگاه های امداد و نجات به وسایل و تجهیزات امدادی شامل خودروهای نجات، آمبولانس های تخصصی و نفربر آرگو، این جمعیت بتواند خدمات مناسب و مطلوبی را به آسیب دیدگان انواع حوادث ارائه دهد.

اجتمام**7029**1572





:: برچسب‌ها: استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: