پرداخت وام خوداشتغالی به مددجویان كانون
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'محمود احمدی نژاد' صبح سه شنبه در نخستین ساعات از آغاز سال جدید در مراسم جشن مددجویان كانون اصلاح و تربیت تهران افزود: عید نوروز، عید یادآوری خوبی ها و بازگشت به خدا است.

وی تصریح كرد: حوادثی كه در طول زندگی برای انسان پیش می آید بهانه و تجربه ای برای بزرگتر شدن و جبران اشتباهات گذشته است.

احمدی نژاد با بیان اینكه خداوند انسان های ناامید را دوست ندارد خاطر نشان كرد: خداوند دوست دارد بنده او با امید، اراده و همت زندگی كند.

رییس جمهوری تاكید كرد: خداوند كسانی را كه بعد از اشتباهات خود در مسیر درست قرار می گیرند دوست دارد.

احمدی نژاد در ادامه با بیان اینكه خوشبختی در ثروت نیست، خوشبختی را در مردانگی، پاكی و صداقت دانست.

رییس جمهوری با بیان اینكه خداوند اشتباهات انسان را پس از توبه او می بخشد افزود: خوشبختی در دوست داشتن و خدمت به دیگران است.

احمدی نژاد با تاكید بر اینكه هر كار نشدنی با اراداه خداوند شدنی است، گفت: انسان آنقدر بزرگ است كه می تواند به هرچیزی كه می خواهد دست یابد.

وی با بیان اینكه همه می توانند در زندگی پیشرفت كرده و بزرگ شوند خاطر نشان كرد: تاریخ نشان می دهد آنهایی كه در زندگی خود پیشرفت كرده و بزرگ شده اند زندگیشان از دل سختی ها گذشته است. در تاریخ افراد كمی بوده اند كه در ناز و نعمت و رفاه توانسته اند به موفقیت دست یابند.

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود ضمن تبریك عید نوروز به مددكاران كانون اصلاح و تربیت به تعدادی از تقاضاهای آنان اشاره كرد و گفت: هزینه ساخت استخر سرپوشیده مورد تقاضای مددجویان پرداخت می شود تا مددجویان بتوانند در تمام طول سال از استخر موجود در این مكان استفاده كنند.

وی با اشاره به ناتوانی مددجویانی كه به دلیل عدم پرداخت دیه در كانون اصلاح و تربیت به سر می برند اظهار داشت: دیه مددكارانی كه به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه در این كانون به سر می برند از سوی ریاست جمهوری پرداخت می شود، تا بتوانند بار دیگر به آغوش خانواده بازگردند.

وی همچنین با اشاره به برخی مددجویان كه در شور و احساسات نوجوانی مرتكب قتل ناخواسته شده اند، افزود: از وزیر دادگستری خواستم با تشكیل گروهی اقدامات لازم برای صحبت و كسب رضایت شاكیان را انجام دهد.

احمدی نژاد در عین حال به تقاضای مددجویان برای گرفتن وام قرض الحسنه به منظور خود اشتغالی اشاره كرد و گفت: با تاسیس صندوق قرض الحسنه در كانون، وام های قرض الحسنه مورد نیاز مددجویان بدون نیاز به ضامن پرداخت می شود تا آنان پس از بازگشت به آغوش جامعه بتوانند فعالیت خود را آغاز كنند.

در پایان این مراسم هدیه تولید شده توسط مددجویان هنرمند كانون اصلاح و تربیت به رییس جمهوری اهدا شد.

**پژوهش**2023**1599





:: برچسب‌ها: گربه , کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: