پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب باید نصب العین قرار گیرد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، فریدون فعالی سه شنبه در مراسم استقبال از نخستین مسافران نوروزی استان فارس و شیراز بیان كرد: فرمایش رهبر معظم در آغاز سال با محوریت (( تولید ملی حمایت از كار و سرمایه ایرانی )) باید در ابعاد مورد نظر برای توسعه گردشگری داخلی و سرمایه گذاری مورد توجه و تأكید قرار گیرد .

وی ادامه داد : توسعه تورهای گردشگری داخلی و تدابیر لازم برای ایجاد امكانات گردشگری در تمام حوزه ها اعم از حمل و نقل ، اماكن گردشگری ، مراكز اقامتی و .. در افزایش كمی و كیفی تعداد گردشگران داخلی و خارجی تأثیر ویژه دارد و باید در برنامه های كلان سال 91 به عنوان سرفصل قرار گیرد.

فعالی با اشاره به برنامه های كلان توسعه گردشگری در سال 91 بیان كرد : تكمیل عملیات اجرایی پروژه های موزه باغ مشاهیر ، آبشار مارگون ، بهشت گمشده، مركز فرهنگی سعدی، پارك تمدن ها در سال 91 از پروژه های كلان میراث فرهنگی فارس است كه روند تكمیل آنها ادامه خواهد یافت.

مدیركل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس با اشاره به برنامه استقبال از مهمانان ورودی به شیراز در نخستین روز سال نو ، گفت:‌تلاش ما این است كه برنامه های نوروز هر سال متمایز و با كیفیت بهتر نسبت به سالهای گذشته باشد.

وی اضافه كرد: به رسم مهمان نوازی كه خصلت ویژه مردم شیراز و فارس است با حضور مسئولان از اولین مهمانانی كه در ساعات تحویل سال از مبادی ورودی وارد شهرهای استان فارس به ویژه شیراز می شوند با اهدای گل و صنایع دستی بومی این خطه استقبال شده است.ك/1

مراسم استقبال با حضور مسوولان از مسافران ورودی مبادی شمالی شهر شیراز ( دروازه قرآن ) ، در فرودگاه و نخستین پرواز پس از تحویل سال و درایستگاه قطار برگزار شد.ك/1

675





:: برچسب‌ها: شب ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: