مجلس هم مخاطب فرمایشات رهبر معظم انقلاب است
نوشته شده توسط : zwembril

'حسین سبحانی نیا' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره نامگذاری سال جاری به نام سال 'تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب درمورد نامگذاری سال 91 با توجه به نگاه جامعی كه ایشان به شرایط كلی كشور در داخل و عرصه بین المللی دارند، بوده است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس هشتم افزود: حضرت آیت الله خامنه ای هرسال با آسیب شناسی همه جهات، نیازها و ضرورت‌ها، شعار محوری سال را انتخاب می كنند.

منتخب مردم نیشابور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی از جمله شعارهای محوری، ضروری و لازمی بود كه در ادامه سال جهاد اقتصادی می تواند مكمل سال قبل باشد.

عضو هیات رییسه مجلس با بیان این كه انتخاب این شعار در شرایط داخلی كشور و عرصه بین المللی تضمین كننده هویت ملی و همچنین تامین نیازهای داخلی و جلوگیری از خروج ارز به خارج كشور است، تصریح كرد كه شعار سال جاری با نگاهی جامع و با رویكردهایی نظیر تاكید بر خودباوری و تقویت روحیه 'خواستن و توانستن' در داخل كشور و پوشش دادن اشتغال به عنوان یك معضل اجتماعی و فراهم كردن زمینه سرمایه گذاری داخلی و ایجاد فضای امن و آرام برای كشور بوده است.

سبحانی نیا حمایت از تولیدات داخلی، جلوگیری از واردات كالاهای ارزان قیمت و حمایت از سرمایه گذاران خارجی را مكمل یكدیگر و در راستای تحقق شعار سال جاری موثر دانست و گفت: در این چارچوب، زمینه اشتغالزایی و كارآفرینی بیشتری ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس در پاسخ به سوالی درباره نقش مجلس در تحقق شعار سال جاری گفت: كلیت نظام از جمله سه قوه و سازمان های زیرمجموعه، مخاطب فرمایشات رهبر معظم انقلاب است و مجلس هم در كنار قوه مجریه مخاطب است.

وی ابراز امیدواری كرد كه مجلس شورای اسلامی با وضع قوانین مناسب در راستای تحقق شعار سال جاری، تقویت روحیه خودباوری و حمایت از تولیدات داخلی و خودباوری ملی كمك كند.

منتخب مردم نیشابور در انتخابات مجلس نهم با یادآوری پایان فعالیت دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در خردادماه سال جاری تصریح كرد كه حتما در برنامه های آینده مجلس نهم گام های لازم برای تحقق شعار محوری سال جاری را در سه بخش حمایت از تولید داخلی، امنیت سرمایه گذاری و ایجاد فرصت های شغلی و كارآفرینی تلاش لازم را خواهیم برداشت.

سیام**2026**1588





:: برچسب‌ها: زن , عکس ها , اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
هستی در تاریخ : 1391/1/2/3 - - گفته است :
salam duste man.

وب زیبایی داری
به من هم سر بزن ببینم نظر تو چیه.دوس داشتی عضو شو...سایتم تازه تاسیسه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: