علیه طرح های امریكایی صهیونیستی در منطقه حركت جدی تری خواهیم داشت
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا از بیروت به نقل از گزارش روز چهارشنبه سفارت كشورمان در بیروت، مسئولین كمیته های قومی عربی لبنان و منطقه با سفیر جمهوری اسلامی ایران در محل سفارت دیدار و گفت وگو كردند.

در این دیدار كه با حضور معن بشور هماهنگ كننده كمیته های قومی عربی، ناصر حیدر مسئول كمیته حمایت از فلسطین و قضایای امت اسلامی، نبیل حلاق مسئول كمیته هماهنگ كننده تظاهرات جهانی به سمت بیت المقدس و یحیی مسئول كمیته دفاع از اسرای فلسطینی و عرب برگزار شد، سفیر كشورمان در لبنان با تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران درخصوص روند تحولات منطقه و قضیه فلسطین اظهار داشت: با توجه به شرایط جدید منطقه مناسب است همكاری و هماهنگی بیشتری بین بخش های مختلف جامعه عربی و اسلامی از جمله موسسات مردم نهاد و گروههای فعال در مسیر مبارزه با طرحهای صهیونیستی بعمل آید.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره روابط خوبی با گروههای مردمی و فعالان همسو با مقاومت اسلامی در منطقه داشته و ضرورت دارد در سایه تحولات جاری كه منطقه شاهد بیداری اسلامی و خیزش ملت ها بر ضد استبداد می باشد این همكاری ها تقویت گردد.

ركن آبادی به اهمیت بسیج ظرفیت و پتانسیل های مردمی در جهان اسلام اشاره كرد و گفت: این ظرفیت ها نباید نادیده گرفته شود.

معن بشور نیز گزارشی از آخرین تحركات كمیته های قومی عربی در صحنه تحولات منطقه ارائه داد و گفت: طی ماههای آینده برنامه های ویژه ای را اجرائی خواهیم كرد و هفته آینده لبنان میزبان گروهها و شخصیت های فعال ضد صهیونیستی و كاروان آسیائی خواهد بود تا به صورت هماهنگ تظاهرات بزرگ ضد صهیونیستی با هدف حمایت از قدس و مسجدالاقصی برگزار نمائیم.

این مقام لبنانی ادامه داد: برای اردیبهشت ماه نیز كنفرانس ضد تبعیض نژادی رژیم صهیونیستی را در آفریقای جنوبی و با حضور هزاران فعال ضد امپریالیسم و ضد صهیونیسم برگزار خواهیم كرد.

وی ضمن تقدیر از سیاست ایران نسبت به تحولات منطقه افزود: جمهوری اسلامی در مسیر صحیحی حركت می كند و این سیاست پشتوانه خوبی برای ملل منطقه در مسیر مبارزه با استبداد و طرحهای صهیونیستی و آمریكائی است.

خاورم **1030 **1446 **





:: برچسب‌ها: اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: