ایران و نیجریه همكاری ها را افزایش می دهند
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش گروه اخبار شب ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد عصر روز چهارشنبه درگفت و گوی تلفنی با گودلاك جاناتان رییس جمهورنیجریه به روابط خوب و صمیمی دو كشوراشاره كرد و گفت: امروز شرایط برای افزایش سطح همكاری ها میان ایران و نیجریه فراهم است ازاین رو باید تلاش كرد تا با استفاده ازاین ظرفیت ها سطح همكاری ها میان تهران - آبوجا را افزایش داد.

رییس جمهور درادامه ضمن تقدیر و تشكر از مواضع دولت نیجریه در قبال توسعه روابط فی مابین، تصریح كرد:در شرایطی كه جهان نیازمند نظم جدیدی است دو كشور ایران و نیجریه می توانند با همكاری یكدیگر نقش بسزایی را در این زمینه ایفا كنند.

گودلاك جاناتان رییس جمهور نیجریه نیز در این تماس تلفنی روابط دو كشور را مستحكم و صمیمی توصیف كرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران و نیجریه دارای مشتركات فراوانی با یكدیگرند كه می توان با استفاده ازآنها سطح همكاری ها موجود بین دو كشور را افزایش داد.

وی با تاكید بر اینكه افزایش سطح همكاری ها علاوه بر دو كشور به نفع كشورهای جهان نیز خواهد بود،گفت:درحال حاضر دوملت ایران ونیجریه روابط خوب و صمیمی با یكدیگر دارند، از این رو می توان با استفاده از این موقعیت سطح همكاری ها را درحد مطلوبی بالا برد.

**1536**





:: برچسب‌ها: زن ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: