عدم درج قیمت و گران فروشی بیشترین تخلف واحدهای صنفی در روزهای پایانی سال 90
نوشته شده توسط : zwembril

' نظر علی حاجی پاشا' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: از مجموع 37 هزار و 157 پرونده تشكیل شده از 15 تا 29 اسفند ماه سال گذشته، 37 هزار و 72 پرونده رسیدگی شد كه از این تعداد تخلف عدم درج قیمت با 12 هزار و 965 فقره و گران فروشی با 12 هزار و 25 فقره بیشترین فراوانی را داشتند.

مدیركل تعزیرات استان تهران با بیان اینكه طرح كشیك نوروزی سازمان تعزیرات از 15 اسنفد ماه سال گذشته آغاز شده و تا 15 فروردین ماه امسال ادامه دارد گفت: از 15 تا 29 اسفند ماه سال گذشته، یك هزار و 938 بازرسی از مراكز اقامتی دایم، یك هزار و 845 بازرسی از رستوران ها و مراكز پذیرایی، یك هزار و 628 مورد بازرسی از دفاتر خدمات مسافرتی و 670 مورد بازرسی از مراكز اقامی موقت مانند كمپ ها و مهمان سراها صورت گرفته است.

** محموله قاچاق الكل صنعتی در استان لرستان توقیف شد

معاون رییس سازمان تعزیرات حكومتی همچنین از كشف و توقیف یك محموله قاچاق 30 هزار لیتری الكل صنعتی در استان لرستان خبر داد و گفت: این محموله روز گذشته - چهارشنبه - با تلاش ماموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز در حین بازرسی از یك دستگاه خودرو كشف شد.

به گفته معاون سازمان تعزیرات حكومتی، رسیدگی به پرونده یادشده دراداره تعزیرات حكومتی استان لرستان در جریان است.

حاجی پاشا توضیح داد: این قاچاقچی، محموله یاد شده را از شهرستان خرمشهر بارگیری كرده و قصد فروش و عرضه آن را در استان های شمالی كشور داشته است.

** برخورد با یك واحد مرغ فروشی در آذربایجان غربی

معاون رییس سازمان تعزیرات حكومتی همچنین از برخورد با یك واحد مرغ فروشی در استان آذربایجان غربی در شهر ارومیه خبر داد و افزود: این واحد مرغ فروشی اقدام به فروش 860 كیلوگرم مرغ منجمد با نرخ 32 هزار ریال كرده است.

این مقام مسوول در سازمان تعزیرات حكومتی یادآورشد: اكنون پرونده این واحد مرغ فروشی به اتهام گران فروشی در تعزیرات حكومتی ارومیه در جریان است.

طرح نظارت بر حسن اجرای قیمت گذاری كالاها و مبارزه با گرانفروشی از اسفندماه گذشته در قالب برنامه ای وی‍‍ژه در دستور كار سازمان تعزیرات حكومتی در تهران و استانهای مختلف كشور قرار گرفت.

اجتمام**9140**





:: برچسب‌ها: قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: