موفقیت تاریخی برای نخستین آلبوم یک گروه بریتانیایی در آمریکا
نوشته شده توسط : zwembril
عکس از رویترز

نخستین آلبوم گروه موسیقی "وان دایرکشن" One Direction برای اولین بار در تاریخ و در نخستین هفته پخش در آمریکا، در صدر جدول پرفروش‌های موسیقی این کشور قرار گرفت.

176 هزار نسخه از آلبوم "Up All Night" موقعیت این گروه بریتانیایی- ایرلندی را که در ماه دسامبر گذشته در جدول پرفروش‌های بریتانیا، فقط توانست تا مقام دوم صعود کند، تغییر داد.

این گروه پنج نفره پس از آن شکل گرفت که دو سال پیش، داوران مسابقه تلویزیونی "ایکس فاکتور" به این اعضای این گروه که با اجرای انفرادی شان نتوانسته بودند موفق شوند، پیشنهاد تشکیل یک گروه را دادند.

ایکس فاکتور یک مسابقه تلویزیونی آواز و موسیقی است که افراد و گروه‌هایی غیر حرفه‌ای طی چندین مرحله با رای هیات داوران و مخاطبان این برنامه انتخاب می‌شوند.

هری استایل، یکی از اعضای این گروه گفت که قرار گرفتن این آلبوم در صدر جدول "رویای تحقق یافته" اعضای گروه است.

او به بی بی سی گفت: "باورمان نمی‌شود که آلبوم ما در آمریکا اول شده است. من از تک تک افرادی که در آمریکا طرفدار ما هستند و آلبوم ما را خریده اند تشکر میکنم و همینطور از مردم آمریکا که تا این حد از ما حمایت کردند."

نایل هوران یکی دیگر از اعضای این گروه هم اضافه کرد که همه خیلی خوشحال هستند و گفت: "وقتی ما این گروه را تشکیل دادیم، حتی تصورش را هم نمیکردیم که یک روز به آمریکا بیاییم و آلبوم ما در اینجا در صدر پرفروش ترین های موسیقی آمریکا قرار بگیرد."

سایمون کاول، از مدیران صنعت موسیقی و داور مسابقه تلویزیونی ایکس فاکتور با ابراز خوشحالی برای این گروه گفت: "این یک موفقیت فوق العاده است. آنها شایستگی این را دارند. طرفداران این گروه در دنیا بهترین هستند."

قرار گرفتن این گروه در صدر جدول، در همان هفته‌ای روی داد که اعلام شد به‌زودی این گروه در آمریکا یک برنامه تلویزیونی اجرا خواهند کرد.





:: برچسب‌ها: فوتبال , اتومبیل , عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: