ردنپ: آبراموویچ مجنون فوتبال است
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش رویترز، ردنپ كه تیمش روز شنبه برابر چلسی قرار خواهد گرفت به خبرنگاران گفت: آبراموویچ مجنون فوتبال است. من او را دیده ام. هیچ چیز را بجز پیروزی قبول نمی كند. او شیفته پیروزی است.

سرمربی تاتنهام افزود: روز دیدار با ناپولی در ورزشگاه نزدیك به او نشسته بودم. او به هیچ وجه مانند روسایی نیست كه هیچ علاقه ای به فوتبال ندارند. همیشه در ورزشگاه حاضر است و هیچ بازی را از دست نمی دهد. البته فكرنمی كنم كه حتی مرا بشناسد.

آبراموویج به خاطر تعویض سرمربیان متعدد با انتقادهای زیادی مواجه است بویژه به سبب برخوردی كه با 'كارلو آنچلوتی' در فصل گذشته داشت.

با این حال ردنپ معتقد است هواداران چلسی باید قدردان مالك روس باشگاه باشند . او در شرایطی كه چلسی در رده پنجم لیگ برتر است از آبراموویچ و سیاست های او دفاع كرد و گفت: چلسی باز هم در فصل تابستان خرید های هنگفت خواهد داشت تا در گردونه رقابت برای قهرمانی فصل آینده قرار گیرد.

وی اضافه كرد: آنچلوتی كار خود را در این باشگاه به خوبی انجام داد. من به او علاقه داشتم ولی آنها شرایط را تغییر دادند. بازیكنانی جدید به تیم اضافه شدند و نتوانستند آنطور كه لازم است درتركیب تیم جا بیفتند.

سرمربی تاتنهام گفت: او ( آبراموویچ) كسی نیست كه برای جایگاه چهارم جدول مبارزه كند. طعم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هنوز در خاطرش مانده ست.

1553





:: برچسب‌ها: سیاه , معماری , جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: